El Sol y lago atitlan tour

Trip Start Jun 27, 2010
Trip End Jul 22, 2010

Lago Atitlan

Flag of Guatemala  , Western Highlands,
Thursday, July 1, 2010

Hola,
koncno sva docakala sonce:). Estoy muy feliz..:)

S soncem obsijana sva si izbrala 5-urni izlet po jezeru Atitlan, ki kljucuje obisk treh avtothtonih vasi:
-San Pedro La Laguna (najcenejsa vas, pila margerito za 15 quetzalov (1,9 usd), lokalnma trznica)
-Santiago Atitlan (znana po majskem bogu Maimonu, lepih rocno izelanih majskih oblekah, kar turisticno mesto. Tu sva jedla odlicne pikantne gringose za 20 quetzalov).
-San Antonio Palopo (zelo lepa cerkev, majhna idilicna vasica).

Izlet je bil zelo lep in sliovit, jezero ATITLAN je carobno, vendar na zalost zelo umazano. Guatemalci zal niso niti malo ekolosko ozavesceni, kar prica tudi grozen avtomobilski vozni park, saj najverjetneje niti 5 % njihovih vozil ne bi slo cez slovenski tehnicni pregled. Posledica tega je seveda mocno onesnazen zrak. Zaradi velikih nadmorskih visin (PANAJACHEL npr. 1560 m) pride se bolj do izraza.

Vecerjala sva v priporoceni restavraciji Guajimo's, razen odlicne predjedi cesnovih kruhkov nic posebnega.

Jutri greva v Antiguo s shuttlom (3 ure).

Besos,

Maja

. on

Hola queridos viajeros!
Estamos muy feliz que el tiempo es mejor y que vosotros estais bien.
Nos encanta que tambien mandais los photos.
Sta se vedno na tako visoki nadmorski visini kot je bila ob jezeru?
Veselimo se vajinih prihodnjih objav, pa srecno :)