Antigua mi favorito Guate ciudate

Posada Juma Ocag

Flag of Guatemala  , Western Highlands,
Friday, July 2, 2010

Prispela v Antigua (ker je bila voznja zaradi Majine slabosti mucna, je ne bom omenjala:)).
Antigua je pa z eno besedo...hermosa!:) Cudovita!

Zagotovo moje najljubse mesto v Guatemali.:)
Imava prelep hotel z vrtom, kjer raste mango!:) Ta hotel je najboljsi do sedaj.

Antigua je pa fantasyland (opis lonelyja s katerim se popolnoma strinjam). Povsem drugacno mesto od vseh ostalih. ni potepuskih psov, zice so kar naenkrat speljane pod zemljo, ulice urejene, skoraj nikjer ni smeti, policisti na vseh korakih (nekateri tudi z brzostrelkami!!!, ki so ze nabite, potreben je samo se stisk petelina:)), ogromno turistov, povecini zal Americani, ki jih ne marava prevec (na splosno prevec pametni, arogantni).  Torej tu vse funkcionira. Za kosilo in vecerjo imava tisto in eno ponudbo odlicne hrane iz pakticno celega sveta (kranjske klobase se nisva zasledila:). Ce bi imela cas, bi tu ostala cel teden, in hodila na tecaj spanskega jezika.

Sicer je mesto obdano s tremi neaktivnimi vulkani, Volcan Agua, Vulcan Fuego in Vulca Acatenango. Mesto ima cudovit kolonialni pridih, pred letom 1773, ko ga je zadel katastrofalni potres, je bilo to mesto glavno v celi Guatemali. Od leta 1979 je mesto zasciteno pod Unescom.
Tu so take lepe cerkve in stavbe. Ogledala sva si Catedral de Satiago, ki je primerljiva z Duomotom v Firencah, res lepo. Zal je del cerkve zrusil potres.

Zvecer greva na salso v La Salsa bar tako, da se Maja ze zelo veseli (Rok pa malo manj:)).

Lep in vroc guatemalski pozdrav,

Maja

mami on

Ojla,
Slikce so zanimive. Upava, da se tudi pocutita v tem okolju dobro in da bosta imela se naprej lepo vreme. Pri nas je poletno vroce, vendar kljub vrocini oci veselo puli plevel, ne zaustavijo ga niti klopi. Danes je staknil kar tri. Me sploh ne poslusa, potem bo pa spet hudo, ko bo treba k zdravniku (borelioza). Upam, da niso bili okuzeni. Drugace je pa vse O.K. Lepo se imejta.
mami, oci

Katja on

Hola viajeros,
me encanta que estais bien! Ya te hecho de menos!
Muchos besos y buen viaje!

Marko in Anja on

Ojla popotnika!

Kje se potikata? Sedaj pa ze par dni ni nic novega na blogu. Saj vesta, da imamo sedaj v casu dopustov v sluzbah cist prevec casa in da pridno pregledujemo vajin blog. :) Ce ga pa ne bi imeli, bi ga pa tudi :)

No, midva bova tud sedaj 2 tedna odsotna in pricakujeva, da bo blog poln novih dogodivscin in slikic, ko se vrneva z dopusta.