Sao Paulo - transfer

Trip End Mar 08, 2013

Flag of Brazil  , State of Sao Paulo,
Saturday, February 16, 2013

CZ: Noční odjezd do Sao Paulo je celkem adrenalinový, protože jsem přes den nestihl zajít pro jízdenky a tak nějak doufám, že se do autobusu dostanu (odjezd je ve 23:30), po chvilce nesrozumitelné portugalštiny od řidiče autobusu se obracím na nejbližšího člověka, co vypadá, že by mohl umět jak portugalsky tak anglicky… vychází to a záhy se dovídám, že chvíli před odjezdem se ještě otevře „ticket office". Cestu prospávám a probouzím se až v Sau Paulo ;) Jo a samozřejmě jsem zapomněl ty věci na sušáku…

V Sao Paulo jsem si prošel jen část centra, město je to zvláštní, všude v centru jsou mosty, na některých vedou silnice, na některých pěší zóny. Popravdě jsem ani nedokázal identifikovat nějaké turistické centrum… Všude jsou mrakodrapy nebo výškové budovy, když jsem se vzdálil dál od „centra“, tak jsem zahlídnul i jeden baráček o cca 40 patrech co vypadal, že se zanedlouho zřítí. Jinak lístek na metro zde stojí 3 Reais ať jede člověk kamkoli a celý systém je vcelku přehledný. Co mě tedy ale zarazilo je, že zde nejsou lavičky, prostě na lavičku ve městě nenarazíte, takže je na výběr chodit, postávat nebo si sednout do nějaké „restaurace“… zvolil jsem čtvrtou možnost: sednout si na autobusové nádraží odkud mi jede za 7h autobus. Takže teď mě čeká už jen těch x hodin čekání a hurá do Florianopolis, měl bych tam být zítra v 7:00 ;)

EN: English text will be later ;)