Den dvacátýčtvrtý - Polský superden

Trip End Jul 18, 2011

Flag of Poland  , Lower Silesian Voivodeship,
Sunday, July 17, 2011

8:30 - Vstáváme a míříme na hotelovou snídani, kterou využíváme z finančních důvodů do sytosti :D Já se holím a jak se později přesvědčujeme, možná to dost pomohlo! :)

10:30 - Stopujeme ještě před místem, kde jsme stopovali včera a asi po půlhodince nám staví pár, řídící slečna a mírně opilý spolujezdec, ale hrozně v pohodě lidi, kteří nás posouvají asi o 30 kilometrů. Po dalších asi dvaceti minutách na dalším místě stopujeme polský manželský pár jedoucí z pohřbu na párty (nezávisle na sobě), poměrně zvláštní kombinace na to brát stopaře, ale lidi to byli moc hodný a posunuli nás o dalších solidních aspoň 70 kilometrů.

14:00 - Asi po deseti minutách stopování jsme posunutí jedním místním týpkem asi tak o jeden kilometr na prý lepší stopovací místo, kde asi po deseti minutách konečně přichází stop na který jsme čekali dva dny! Člen motorkářského gangu, přes 100 kilo, holá hlava, kožená vesta jede za prací až kamsi za Katowice! Takže nasedáme a v šíleném vedru se necháváme přibližně čtyři a půl hodiny vést skrz rozkopanou Varšavu a další polská města.

18:30 - Piotrków Trybunalski, vedro. Jsme vyhozeni na dálnici a spěcháme k místu na další stopování. V dáli vidíme Kaufland, já už mám obří hlad, takže mám radost, že konečně přijde jídlo, bohužel to byl jen sklad. Naštěstí stopujeme asi po dvaceti minutách týpka, který nás posouvá do Belchatówa, kde navštěvujeme místní McDonald a doplňujeme žaludky před závěrečnou etapou dnešního dne.

20:45 - Začíná se stmívat, ale při dnešním štěstí zkoušíme ještě stopovat a chytáme se. Staví nám slečna se značkou DW, která značí Wroclaw, hurá. Čerstvá inženýrka matematiky, která jede domů z párty z Varšavy. Diskuse o studentském životě a různých zábavách nám zpříjemnila cestu až do Wroclawi. Míříme na byt k nějakým jejím kamarádům a posléze se přesouváme k jejímu bytu. Ukazuje nám místo, kde můžeme složit stan a prý máme jít ještě na chvilku dovnitř. Sprchujeme se, dostáváme na pití místního Lecha a trávíme asi hodinku s velice free polskými lidmi :D Kolem půl druhé ranní se odklízíme naposledy do stanu.