Vanuit de lucht

Trip End Aug 06, 2013

Flag of Botswana  ,
Wednesday, May 1, 2013

Na de delta vanaf het water te zien, was het geweldig om het ook eens vanuit de lucht te zien. Het was een behoorlijk turbulente vlucht en helaas werd ik misselijk en kon ik niet voor 100% genieten. Maar het is zo mooi dat ik zeker voor 80% heb genoten. Zo mooi om de dieren vanuit de lucht te zien.

koosje. on

Hallo Daantje,goed om weer te horen van je. En wat een prachtige foto's
heb je gemaakt schitterd.Hier reilt en zeilt alles goed. Zondag naar
Micha voor zijn verjaardag en blijven eten uiteraard! Sascha en Rozemarijn en
kinderen komen ook laten we hopen op mooi weer we lopen allemaal nog
met onze winterjas aan zo koud is het hier regen en wind gek wordt je
en nu van! Verder geen nieuws wees voorzichtig en geniet
lieve groet ook van Pierre Koosje.

Koosje en Pierre on

De avonturenvakantie gaat al aardig opschieten. Je hebt inmiddels wel voor een heel leven ervaringen opgedaan. Wij doen het je niet na. Wat ons wel verbaasd heeft is dat waar je ook bent in Afrika bush of woestijn, er is meestal wel contact mogelijk. Er is op foto's nooit een zendmast te zien. Zelf gaan wij straks ook een beetje met vakantie op een huis passen in Meppel. Is ook leuk. Micha moet het veertien dagen alleen rooien. Zal wel lukken denken wij. Daniëlle pas goed op jezelf en geniet er nog even van.