Eten, eten, eten

Trip Start Jan 01, 2013
Trip End Aug 06, 2013

Flag of Ghana  , Ashanti,
Saturday, January 5, 2013

Het eten is hier echt geweldig en niet duur. Ik eet dan ook aan de kant van de weg. Een maaltijd kost je dan ongeveer 80 eurocent. Tot nu toe vind ik alles wel lekker. Fufu (deeg van cassave) met soup, plantain (gebakken, gekookt of gefrituurde banaan),

Alles is best pittig, maar ik kan het nog net aan. Mijn culinaire hoogtepunt to dusver is Jawel.......let op........Vleermuis. En het was heerlijk. De darmen waren het lekkerste gedeelte.

Ik zit op een soort van ananas-dieet, want ik ben er echt verslaafd aan. In Nederland vind ik ananas niet echt te pruimen. Hier is hij veel zachter en zoeter van smaak. Ik heb tot nu toe nog niet echt problemen gehad, maar ik voel wel hele dagen dat mijn maag en darmen denken, WTF is dat nu weer dat je eet.

Marianne on

Heb genoten van je verhaaltjes en foto.s ik kijk nu al uit naar de volgende, samen met brian je foto,s gekeken hij vind ze ook mooi,wat een ellende van de slavenarbeid om stil van te worden ,maar erg intressant om te horen gr marianne en brian

saskia on

Ik heb net al je verhaaltjes gelezen wat interesant allemaal, en ook weer heel heftig. En die foto's wat zijn die super voor al die met dat aapje echt geweldig. ik heb af en toe wel een traantje gelaten. Je bent toch mijn maatje en mijn vriendin ik mis je wel. Ook namens mijn ouders veelplezier en ik kijk uit naar je volgende update.

Jasmijn on

Woh, wat doe jij veel spannende dingen!

els. on

ziet er allemaal echt super uit zeg!!!!!