Afscheid nemen, bestaat niet.........

Trip Start Jan 01, 2013
Trip End Aug 06, 2013

Flag of Netherlands  , Zuid-Holland,
Monday, December 31, 2012

Eindelijk. Nog 1 dag en het is zover. Vooral nu met dat baggerweer in Nederland is het fijn om morgen in de 34 graden te zitten. Normaal is oud en nieuw een leuk gezellig feestje, maar vandaag zit er wel een klein zuur randje aan. De afgelopen paar weken zijn in een roes voorbij gegaan. Afscheid nemen van iedereen is best zwaar. Ik heb geprobeerd om deze momenten toch zo aangenaam mogelijk te houden en dat is denk ik aardig gelukt.

De traktatie bij drumfanfare DKV ging er bij iedereen goed in. Met Saskia een dagje kerstmarkt Antwerpen, zeer geslaagd. Ik wilde haar ook iets spannends laten doen, dus heb ik haar meegesleurd in het reuzenrad. Ik bungee-jumpen, dus Sas in het reuzenrad :-)

Toen lekker een paar dagen met Micha naar Berlijn. Wat een superleuke megastad is dat. Van het grauwe Hitler-verleden en die onbeschrijfelijke muur tot de heerlijke Berliner-bollen en de gezellige kerstmarkten (tot Micha's verdriet  ;-))

Zondag de 23e was voor mijn moeder. Lekker naar de musical "The little Mermaid". Tot mijn verbazing deed mijn moeder mee met mijn wedstrijdje als eerste opstaan voor de staande ovatie. En jawel: We waren de eerste van de zaal.

Met mijn hondje Biko nog een keertje extra naar het bos geweest. Op visite bij Brian en zijn moeder, de school waar ik gewerkt heb en natuurlijk bij opa en oma langs. Dat was het eerste tranenafscheid. Dat zal vandaag niet heel anders verlopen.

Ik wens iedereen een heel fijn en gelukkig 2013 toe en hoop dat iedereen tenminste 1 van zijn dromen waar kan maken, net als ik het komende jaar ga doen.

Heel veel liefs en tot de volgende blog!!!!!!!!!