Onderweg naar Port Douglas

Trip Start Jun 10, 2007
Trip End Jul 01, 2007

Flag of Australia  ,
Sunday, June 24, 2007

Stomme Zweden!!! hebben ons deze nacht in het jeugdhotel wakker gehouden, terwijl wij wel om 4u moesten opstaan! Bon, om 6u45 zaten we op het vliegtuig richting Cairns. Onderweg een tussenstop in Gove, letterlijk in the middle of nowhere, het leek wel of we tussen de bomen gingen landen. Eenmaal in Cairns aangekomen, staat een chauffeur ons op te wachten die ons rechtstreeks naar Port Douglas en ons huisje voert. Omdat er weinig mensen zijn momenteel, hebben we in plaats van de studio die we geboekt hebben, een appartement gekregen. Wij hebben dus alle plaats voor ons tweetjes.

We profiteren ervan dat er hier op zondag een marktje is waar we wat verse groenten en fruit kunnen gaan halen. Daarna door naar de supermarkt om inkopen te doen, zodat we ons eigen potje kunnen koken vanavond. We spreken af met Mike (tnx Steven) om 7u vanavond in het courthouse hotel. Dat blijkt niet zo gemakkelijk, het zit daar stampvol!! Na een tijdje zien we nog twee mensen een beetje vertwijfeld staan kijken: bingo! Een leuk avondje en massa's info gekregen. We weten nu wat we hier gaan doen! 's Avonds nog wat lezen en bed in en bijslapen na zo vroeg opstaan en weinig slaap.

steven1
steven1 on

Down under
Hey allebei!

Ik ben blij te horen dat alles goed gaat met jullie. Ik geniet volop mee van al jullie verhalen. Het is echt tof om sommige dingen te herkennen en ook om ze een beetje mee te herbeleven.
Hopelijk heeft Mike niet te veel sales pitches bovengehaald en heeft hij jullie ook toch een beetje kunnen verderhelpen. Het is een toffe kerel en Julie ook, maar ik kan me voorstellen dat hij jullie ook wel iets wilde aansmeren. ;-)
Geniet er nog volop van! Pas op voor de box jellyfish en voor slangen (dat weet Tom C nog maar al te goed), maar geniet bovenal van de prachtige natuur, de leuke mensen, de VB en de T-bone steaks in de Woolshed als jullie nog naar Cairns gaan. :-)

Cheers mate!
Steven