Cliff jumping & Mojitos to go

Station 3

Flag of Philippines  , Visayas,
Tuesday, April 13, 2010

Edelleen: Island time, island life... Tormasimme sattumalta ystaviimme Cayseyhyn ja Donniin jotka olivat nauttimassa rauhassa myohaista aamupalaa. Heilla oli menossa taalla saarella erittain suosittu harrastus jota olimme itsekkin harrastamassa: HANGING AROUND. Paatettiin joinata.
Kavelimme rantaa pitkin ja keskipaivan kuumuus pakotti meidat etsimaan suojaa houkuttelevan nakosista cabanoista. Simsalabim! ja baarin omistaja oli myynyt meille paikan "musthavit" : kylmat, virkistavat alkoholijuomat (Vahan smirnoff icen tyyliset). Juttu luisti ja elama oli hyvaa. Kuulimme lumilautailija-Donnin kokemuksia Kanadan karhuista ja Jenkkien puutereista...meni toinen juoma ja kolmas....
Jatkoimme matkaa iltapaivan miellyttavyydessa kohti pohjoista karkea. Jatkettiin niin kauas Resorttiin etta tuli kyltti: no trespassing. Jatkettiin silti. Tultiin West Cove nimiselle mestalle, (siis niiden ihmisten paikalle, joilla on vahan loysaa). Iloinen tarjoilija toivotti meidat tervetulleeksi. Olimme poyristyneita, ettei meita kaannytetty takaisin. Tilattiin bucket of beer ja han vei meidat paikan parhaimpaan cabanaan, josta oli aivan mielettomat maisemat. Henkilokunta viritteli meille aanentoistot ja toivat iloisesti lisaa juomaa ja pahkinoita poytaan. Sanotaan etta tama menee kylla lokkeilun TOP ykkoseksi. Johtaja tuli jammailemaan meidan kanssa rennoissa hawaii- shortseissa ja piti huolen etta meilla oli hyva olla. Kertoi myos tarinan kuinka tama kyseinen tontti oli myyty hanelle ensin huijauksena. Nyt hanella on paikkaan 20 vuoden vuokra saaren valtuustolta.
Aurinko alkoi laskea mereen ja monet tuhennet lepakot lensivat auringonlaskussa viereiselle saarelle syomaan. Mikko ja Donn olivat jo pitkaan miettineet, etta hyppaavat terassilta mereen. Pudotusta oli ehka reilu viisi metria. Mikko kavi viela tsekkaamassa syvyyden nousuveden tullessa sisaan, jotta hyppaaminen voitaisiin suorittaa turvallisesti. AIVAN MIELETON ILTAPAIVA!!!
Jatkettiin rannalle ja bailattiin livebandien tahtiin like there would be no tomorrow... Bandi antoi Mikolle ja Donille mikin, kitaristin nappaillessa Hotel Californian alkuriffia... muistikuvat sumenivat Red Red Wine biisin jalkeen.. Ehka liian miellyttava olotila... ;) Viimeiset muistikuvat on kuitenkin siita, kun Donn heiluu lavalla ja Mikko soittaa ilmarumpuja Nirvanan All Apoligiesin tahdissa...