Chichi

Trip Start Unknown

Flag of Panama  , Bocas del Toro,
Monday, March 4, 2013

'Anders neem gewoon de hond mee, die beschermt je wel.' Dat was het antwoord dat ik van Monique kreeg op mijn vraag of ik gewoon alleen een strandwandeling kon maken hier in Bocas del Toro, Panama. Nou, prima dus. De hond heet Chichi, is bruin en fluffy met 'big' hair. Dus ze hadden hem beter Fluffy kunnen noemen. Hij luistert trouwens ook niet naar Chichi. Maar dat is niet erg want de andere witte hond luistert wel naar Chichi. Hoe die heet weet ik overigens niet. We zitten al een paar dagen op een eilandje, op Isla Colón aan playa Bluff. Maar helaas regent het al die tijd dat we in Panama zijn al. Maar vandaag was het even droog dus wel zin om even het strand op te lopen. Veilig was het gewoon, geen mens te zien, en ook geen hond. Want Chichi zette het op een lopen toen een andere hond 'woef' tegen hem zei. En de andere hond die naar de naam Chichi luistert ging er achteraan, staart tussen de benen, terug naar hun huisje. Door het slechte weer is hier in een dag 2 meter strand verloren gegaan. Ook snorkelen of duiken is niet echt aan te bevelen, slecht zicht door onrustige zee. Maar gelukkig zitten we op een relaxte plek, Tesoro Escondido, wat verborgen schat betekent. En dat is het wel een beetje. Lekker achteraf, rustig plekje, hangmatten. Dus we wachten maar rustig af wat het weer gaat doen hier.

Maarten on

Dag Consuela en Vincent, even een kort berichtje uit NL. Zoals jullie misschien weten is hier de lente begonnen, maar verwachten we dit weekend weer sneeuw. Verjaardagswensen zijn goed overgekomen, dank daarvoor. Alle goeds and happy travelling!
groeten, Maarten.

karin on

mmmmmmm.......... klinkt allemaal very relaxed!
Ik was een uur te vroeg opgestaan, had me vergist in de tijd, maar na dit gezellige berichtje ben ik ineens helemaal fluffie!?
leuk om weer wat van jullie te horen, geniet, met of zonder regen!
doeg

joke moet-ijkema on

Hoi Consuela, eindelijk kwam het ervan (na heel veel klussen en al een beetje werken in onze nieuwe tuin) om je blog te bekijken. Erg leuk om je verhalen te lezen. Dat wordt straks weer wennen hier!!

Veel plezier nog,

Joke