BMF - Füzfő - BMF

Trip Start Sep 01, 2011

Flag of Hungary  , Veszprém,
Thursday, September 15, 2011

80 tengeri mérföldet hajózott a Nana a mult 2 nappban. Oda még viszautját nagyrészt a Spinaker húzott minket a vizen. Kellemes öszi időben kellemesen hoszában áthágunk a tavat. 9óra alatt értünk Füzfőről Balatonmáriara. A Pappkeszi általános iskolai tanitványai és pedagogusok látogatuk meg. Dusica Ferenc lelkész, aki sintén a Tengeri lovagok társaságának tagja, kért meg arra hogy mutasam a gyerekeknek a Balatont ugy ahogyan csak egy hajós látja. Sajnos az otani gyerekek mint a legtöbb helyeken az országban nagy anyagi gondokal küzdenek, igy legtöbb még nem is ládta a tavat rendesen, sokan a Balatonmban sem mennek fürdeni hisz nincs már errefele szabad strandjuk. Igy hiába laknak a tó mellet, nem tudnak bemenni a tóba csak ha fizetnek érte, ezt még sokan nem tehetig meg.
A Balatonfüzfői Sirály Marina arra a 2 nappra othont adot nekünk és megengette hogy a gyerekek ott föl- le tudjanak szálni a hajórol. Továbbá ingyen tuttunk ott aludni a nanával mivel sajnos a második éjszakánk kicsit szelesre váltott az idö. A tanári karal meg egy kellemes vacsorával megünnepeltük a hagyomény keszdését! Nagyon remélem hogy jövö tavaszal még lesz alkalmam megint pár gyerek arcára mosolyt varásolni. Én bármikor hajózom megint szivesn füszfőre, nagyon jól éresztem magamat ott.
Köszönöm!

Ildikó on

A fűzfői naplemente is nagyon szép, de a máriai..., annak nincs párja...:)))