Bijpraten, bijpraten en nog meer bijpraten

Trip Start Aug 28, 2011
Trip End Sep 04, 2011

Flag of Germany  , Baden-Württemberg,
Saturday, September 3, 2011

Ik ben weer vroeg wakker en na mijn ontbijt en een douche rijd ik terug naar Singen. Nora en ik wandelen in de ochtendzon een rondje door het park. Ik lees haar voor uit de Weekend die ik voor haar meegebracht heb. Het gaat beter met haar, dan de laatste keer dat ik haar zag in april. Fijn om te zien. Samen maken we nog een foto voor mijn moeder, die wil ook graag zien dat ze er zo goed uitziet!

Na het bezoekje aan Nora ga ik naar Gottmadingen bij Iris op bezoek en na een tijd praten, besluiten we samen naar een klein strandje aan de Bodensee te gaan om te zwemmen. Omdat ik die ochtend al bij Nora ben geweest, heeft zij voor haar gevoel een dagje "vrij" en kunnen we wat gaan doen.
Bikini en zwempak aan en loss geht's! We eten eerst even wat op het terras, leggen onze spullen neer en nemen een frisse duik in het water.
Ze heeft nog een vriend van haar uitgenodigd, David, maar hij trekt zich al snel terug. Blijkbaar is het gekwebbel van de dames wat teveel voor hem. Liggend op de handdoek praten we over de dingen die ik tegenwoordig allemaal doe, over wat haar bezighoudt, over haar huwelijk met Stefan, over Nora en over al onze familieleden. De dag vliegt voorbij en als de zon wegzakt achter het paviljoen, pakken we de spullen weer in. Thuis bij Iris, die tijdelijk bij Andrea woont, nemen we nog een laatste kopje koffie

Als ik terugkom op de camping is het donker en zie ik de weerlichten in de verte. Ik heb bijgeleerd en zeker nu de tent alvast weer extra. Ik neem nog een kleine maaltijd op het terras en duik weer op tijd mijn tent in, terwijl het onweer overtrekt.