Pierwsza noc w namiocie na plazy

Trip Start Apr 24, 2009
Trip End Jan 25, 2012

Namiot

Flag of Bulgaria  , Varna,
Wednesday, May 6, 2009

W zwiazku z tym, ze kemping „Cosmos” okazal sie slepym zaulkiem dla hitchhikerow postanowilismy do najblizszej miejscowosci (Tavarna) dojechac busem. Okazalo sie (a jakze!), ze w tym dniu akurat jest w niej odpust. Zjadlem jakas shoarme, wzielismy pierwsza bulgarska kase z bankomatu (100 BGN=227 PLN – tak przeliczyl Alior :/), poszlismy na wylotowke z miasta i zaczelismy lapac stopa do Zlotych Piaskow. Plan byl taki, ze tam sprawdzimy sobie w jakiejs kafejce internetowej czy mamy hosta w Varnie, jesli tak to jedziemy do tej miejscowosci, jesli nie to zostajemy w Zlotych Piaskach. Okazalo sie, ze nie ma interentu w Zl. Piaskach wiec poszukalismy dzikiej plazy i po raz pierwszy na naszej wyprawie rozbilismy sie na pisakach. Rowniez po raz pierwszy udalo mi sie rozpalic ognisko (za pomoca swedish tool – rozpalki ktorej uzywaja w wojsku szwedzkim). Aha- rowniez po raz pierwszy zdradzilismy naszego ulubionego „Imperiala” na korzysc bulgarskiej wodki „Savoy” z sokiem z czarnej porzeczki.