Calodniowy autostop do Bulgarii

Trip Start Apr 24, 2009
1
8
241
Trip End Jan 25, 2012


Loading Map
Map your own trip!
Map Options
Show trip route
Hide lines
shadow
Where I stayed
Namiot

Flag of Bulgaria  , Dobrich,
Tuesday, May 5, 2009

Do pokonania mielismy tego dnia sporo kilometrow wiec pobudka z samego rana (ok 6:00), spakowanie i sniadanie zajelo nam 2h :D i ruszylismy w droge. Poczatek byl naprawde niezly, praktycznie wystarczylo tylko machnac i juz mielismy stopa - bardzo szybko zalatwilismy odcinek Murighiol-Tulca, rownie szybko poszlo z dojazdem do Konstanty, pozniej bylo troche "pod gorke", takze ledwo udalo sie nam przekroczyc granice rumunsko-bulgarska i rozbic sie na kempingu "Cosmos" :D (nie bardzo nam sie udalo znalezc jakies powiazanie z kosmosem). Rozbilismy sie tuz nad brzegiem Morza Czarnego, takze do snu ukolysly nas dzwieki fal rozbijajacych sie o brzeg.

Update: Dodane fotki (sorki ze na razie bez opisow) ...
Slideshow Report as Spam

Use this image in your site

Copy and paste this html: