Pomorie, Burgas + zakrecony Martin.

Trip Start Apr 24, 2009
1
11
241
Trip End Jan 25, 2012


Loading Map
Map your own trip!
Map Options
Show trip route
Hide lines
shadow
Where I stayed
CouchSurfing

Flag of Bulgaria  , Burgas,
Saturday, May 9, 2009

Rano wstalismy troche pozno (jak zwykle) i ruszylismy w droge na poludnie (w strone Turcji). Mielismy juz zaklepanego hosta w Pomorie, ktory pisal na swoim profilu, ze lubi imprezowac, a jako ze to byla sobota, liczylismy ze wieczor bedzie ciekawy. Po dojechaniu na miejsce i drobnych problemach przy ustaleniu, ktora czesc miasta nazywa sie "Old Town", a ktora "New Town" wyladowalismy w koncu w pokoju Martina. Okazal sie bardzo spoko gosciem, ale tak zakreconym, ze mialo sie wrazenie, ze nie potrafi sie skupic na jednej rzeczy - caly czas byl w ruchu. Zaraz "z biegu" zabral nas pubu znajomego, tam znowu troche dziabnelismy, pozniej okazalo sie, ze jeden z jego znajomych bedzie gral na imprezie d'n'b w pobliskim miescie, ale moze zabrac tylko jedna osobe - wiec wypadlo na mnie. Niestety nie zabawilem sie porzadnie, bo dj zalatwil tylko swoj set i zaraz kierowca kazal sie zbierac. Po przyjezdzie do pubu znajomego Martina zastalem Olke "opykujaca" lokalesow w pool'a. Po wzmocnieniu sie paroma drinkami szlo jej calkiem niezle :D. Dzien zakonczylismy ok 4 rano, wiec nawet nie bylo realnych szans na to, ze wstaniemy wczesnie :P. Udalo nam sie wybrac ok 12tej, zapakowalismy sie w bus do Burgas i tam na wylotowce zaczelismy polowanie na okazje w strone Turcji.

Update: Fotki
Slideshow Report as Spam

Use this image in your site

Copy and paste this html: