Så er det slut med Pismo Beach

Trip Start Mar 02, 2014
Trip End Mar 25, 2014

Thursday, March 20, 2014

Hvorfor ikke bruge den sidste dag til en lille kajak tur, mellem havodder og sæler.

Så det gjorde Greta og mig, det blev til en rigtig god oplevelse, uden at jeg faldt i vandet. Så nu har jeg også prøvet det.

Greta have et vandtæt camera så hun tog billederne, her er der kun nogle få af dem. Men hvor er havodderne nogle søde dyr at kikke på.

Aftensmadden gav Annalisa og Patrik og ikke at forglemme Lillyjean. Vi fik en drink hjemme hos dem først inden vi kørte ud til The Hitching Post, hvor maden var virkelig god. Best steaks in th wold

Imorgen køre vi mod Yosemite, Jeg fandt et meget billigt hotel der, med meget blandede anmeldelser, vi bliver der i to nætter, og køre derfra om søndagen for at komme ned til Kren og Sam i Sunnyvale.

Anne on

Hvor ser det bare fantastisk ud - havodder er bare helt fantastisk.
Go tur videre.

Mogens Maymann on

Jeg syntes ikke der var så mange billeder af HAVODDER men en dejlig BØF

Glæder os til i kommer hjem igen .Her er der ved at komme gang i vores dige
som skal stå klar til efteråret de er igang med at måle op og gøre klar.