Så blev det fødselsdag

Trip Start Mar 02, 2014
Trip End Mar 25, 2014

Sunday, March 16, 2014

Den 15 gik bare med at købe fødselsdags gaver og nyde livet, dertil høre der også et par drinks, der blev nydt på terrassen mens solen gik ned.

Så kom dagen Kate havde ventet på i mange år. Hele 68.

16. MARTS 2014

T I L L Y K K E

Ann Greta havde pyntet lidt op og hentede morgen brød, som vi spiste inden hun skulle på arbejde.

Efter morgen maden tog vi lige ud for at handle lidt små ting til Kate det var jo fødselsdag, og den skal fejres.

Det blev den også frokost på en kineser, gåtur langs stranden, og vi sluttede aften på Ventana Grill  hvor Dave gave maden, ja grillen kan godt anbefales.

Sådan gik de her dage til alles tilfredshed. Selv solen var tilfreds.

Anne on

Godt mor havde en god dag:-)
Og desserten er da vidst et hit - hyggeligt at få sagt tillykke via Skype.

Bente on

Nu fik jeg lært at skrive til jer (jeg måtte ha fat i svigersønnen)
Derfor denne hilsen med ønsket om en fortsat god ferie .