En tur til et bryggeri

Trip Start Mar 02, 2014
Trip End Mar 25, 2014

Saturday, March 8, 2014

Så var vi klar til at nyde livet i Pismo, Kay lavede omelet til morgen mad en rigtig fyldig en, inden vi tog på en lille tur.
Jeg tro at de fleste tager ud og smager på vin herover, så hvorfor ikke tage ud og smage på ØL, og det gjorde vi.
Turen gik ned af 101 til Boullton, hvor Figueroa Mountain brewing compagni lå der fik vi en del smagsprøver, og der er lige før at jeg kan blive øl drikker igen for der var en del der smagte godt.
Der var musik men ingen mad så det var godt at bunden var lagt inden vi tog derned.
Efter et par timer ventet vi næsen hjemad igen denne gang tog vi highway no.1, og der er jo altid noget variable landskab at se på.
Hjemme igen gjorde Kay klar til at lave de største t-bone steaks, jeg har set desvære blev der ikke taget billede.
Middagen blev indtaget sammen med Dave, Patrick, Anna-Lisa og Lillyjean, vi hyggede os rigtigt.
På den måde forsvandt endnu en dag.

Anne on

Ser godt ud :-)
Håber I får nogle dejlige uger.

Mogens Maymann on

Så er vi der min form for en god feriedag må vi få nogle flere af dem