Herligt.

Trip Start Sep 25, 2012
Trip End Oct 22, 2012

Flag of United States  , Nevada
Saturday, October 6, 2012

Dagen begyndte med en gang morgen mad inde hos Greta og Dave, jo grapefrugt og det hele. Derefter blev de nye gummisko på spændt og vi var klar til den første dag ved Lake Tahoe.

Vi kørte ned langs sydsiden af søen og så af vest siden, det er noget flot natur. Det var højt solskin med en temperatur på ca. 20 grader. Første stop var ved Taylor Creek hvor Kokanee laksen går op for at gyde. Et stykke natur der er svært at beskrive, vi gik rundt i området i en lille times tid.

Derfra gik turen mod Emerald Bay hvor vi også gik rundt og nød naturen og udstigten.

Tiden var nu til en lille bid, Greta og Dave havde diskuteret lidt frem og til bage om hvor og hvad der var bedst, resultatet blev Rum Runner cafe ved Camp Richardson , og det var et godt valg, både blæksprutter og burger var gode. Der var mange mennesker dernede så ventetiden inden vi kunne få den god mad blev tilbragt med udsigt over søen.

Efter at have sundet os lidt gik turen hjem til hotellet, hvor nogen fik en lille eftermiddags lur og andre gik og i spa og svømme poolen.

Vi tog ned til byen ved 18 tiden og fik lidt godt mad. Nu var det så tid til en lille gåtur på Harveys kasino.

Der spillet lidt 20$ fra hver og jeg var heldig og vandt 28 plus en dobbelt whisky.

Kl. 2200 var sengene klar til at modtage os efter en god dag.