En lille tur mod nord.

Trip Start Sep 25, 2012
Trip End Oct 22, 2012

Monday, October 1, 2012

Der var ingen der var solskoldede efter turen i går, og der var heller ikke nogen ømme lemmer. Så vi var klar til en dag mere. Det er jo ikke alle der er lige så heldige som os, der er nogen der skal arbejde godt for dem.

Vi skulle ud og køre efter gps'en så der blev tastet nogle byer ind nord for Pismo og så gik det der ud af.

Første by var Baywood los Osos, så blev det til Morro Bay. Det var en lidt interessant by fisker og turister var dem der herskede der, åhhh ja og så søløver, de er over det hele her selv i de mindste vandpytter bare der er lidt salt i dem.

Vi fik en god lunch, lidt rødt kød med steak sovs på det var udmærket, men heller ikke mere.

Derefter gik turen over Cayucos og op til Cambria en sød lille by der var klædt på til fest så vi kørte lige op og ned hovedgaden tre gange for at se det hele. Der var ikke noget med at gå ud for bilen sagde 107 grader F og det er lunt sådan cirka 38 grader, og så er det jo bedre at blive i sengen. Vi blev i bilen.

Da vi blev trætte af hovedgaden gik det til Paso Robles ad vej nr. 46. Det var en skøn tur.

Vi skulle "hjem” for at lave mad, så kursen blev sat mod Pismo med et lille stop i San Luis Obispo, hvor der blev handlet, vi fandt bare M&M med peanutbutter.

Det blev til nogle gode frikadeller der blev spist uden for med udsigt over Pismo, og dermed sluttede den dag.