Besøg hos Annalisa og Patrick

Trip Start Sep 25, 2012
Trip End Oct 22, 2012

Saturday, September 29, 2012

Efter lidt morgen mad gik turen ind til San Luis for shopping af madvarer og andre gode sager.

Vi fik købt nogle running shoes, som i kan se havde Kate travlt med at prøve dem. Det er nu rart at skoene fås i forskellige størrelser både på længden bredden og også hvor støtten ligger i skoen.

Vi var inviteret ud til Annalisa og Patrick til aftensmad og det blev en succes, hvis man er til det store mad eventyr. Først en gang snaks såsom tørrede ananas, friske figner, brød, kiks, brie, bladselleri og en 5-6 andre lækkerier til en lille driks. Der var en medisterpølse som fik hele munden til at løbe i vand, har aldrig smagt noget lignede.

Aftensmaden bestod af salat, rodfrugter, artiskokker og agurkesalat, der var også lidt kød til, nej masser af en meget velsmagende ribeye der var stegt perfekt.

Det hele blev så fuldt op af lidt vanilje is på en æblepie, jo det kunne også bruges.

Det var en dejlig aften tak for det.