Hvad skal man lave.

Trip Start Sep 25, 2012
Trip End Oct 22, 2012

Thursday, September 27, 2012

Dagen startede i god stil med god morgen mad og hyggelig snak. Men vi kom jo ikke kun for at snakke, så bilen blev startet og mod port of Sant Luis gik det.

Der var lige et stop der vor græskarrene bor og dem var der mange af i mange afskygninger. Et sjovt lille sted.

Kort efter kom vi frem til havnen, en træbro der gå langt ud i vandet, overalt vrimlede det med liv, mange pelikaner, måger i flere afskygninger og en del søløver, herligt at se.

Helt ud for enden af kajen og tilbage gik det. Nu stod der et par fyre og rensede fisk, sikken en scene alle fuglene var klar til at spise det hele, så der blev brugt mere tid med at holde fuglene væk, end på at rense fiskene. Affaldet blev smidt i vandet og så blev der slåskamp. Måger mod pelikaner der blev hevet i affaldet og kampen forsatte ud i vandet, øv for fuglene for der lå søløverne og de vandt.

Sen frokosten blev spist hos AnnGreta og eftermiddagen gik stille og roligt.

Ved femtiden kørte vi ind til farmers marked i San Luis, hvor vi mødet Annalisa og Patrick dejligt at møde dem og på toppen betalte Annalisa for maden, tak for det. Dave nåede at slutte sig til os lige inden maden blev serveret.

Vi gik en tur mellem boderne og nød livet, der var en tyggegummi gade der, man må jo ikke smide tyggegummi på gaden så man satte det op på vægen, det så ret så kunstnerisk ud.

Ja så var dagen gået og god nat.