25. september var stor i alt 34 timer.

Trip Start Sep 25, 2012
Trip End Oct 22, 2012

Tuesday, September 25, 2012

Det er rigtigt op af sengen kl. 0400, lidt morgen mad og så af sted, det er jo rart at være i god tid.

Vi tog Anne's taxa og det gik faktisk rigtigt godt, hun kunne bare ikke finde en parkerings plads i lufthavnen, men så kørte hun bare rundt og rundt og på 3 sal var der en.

Indtjekningen gik fint jeg spurgte ikke om hvad vægten var, men der kom da 2 stk. heavy sedler på.

Der var heller ingen problemer med sprøjterne gik lige igennem sikkerhedschecket. Men der var nu ikke for meget tids tilovers.

Turen til Zurich gik stille og roligt der var en del trafik så der blev en forsinkelse på 30 minutter. Derfor var der ikke oceaner af tid til at skifte fly, men det gik forbavse godt, vi havde dog ikke behøvet at skynde os så meget. Flyet var nemlig lidt forsinket, ja sådan er det jo, vi skal være der til tiden og i god tid, men bosserne dem skal man ikke regne med.

Turen var på 12 timer ca. 10.000km. op over Grønland og så ned igen, ja det var faktisk en rigtig god tur. Jeg syntes at det var den letteste tur i lang tid.

Immigration og tolden i LA tog den tid sådan noget ta’r, men vi er altid, de sidste der kommer i gennem, det har den fordel, at vi ikke skal vente på kufferne, og de er taget ned af båndet.

Da vi kom ud holdt hotel bussen lige uden for og klar til at køre.

Vi fik lige engang aftensmad, løgringe og hamburger jo vi var kommet til US, og så var det i seng. Jeg havde ikke sovet i 26 timer.