Wonderful Sunday

Trip End Jan 26, 2013

Flag of Costa Rica  , Province of San Jose,
Sunday, January 13, 2013

The day started waking up to the wonderful Costa Rican sunshine and warm weather. After breakfast we all enjoyed fellowship with each other. Then we arrived at church service at 11.00 o'clock,seeing our brothers and sisters in Christ brought back wonderful memory's from past missions trips. The church service was very uplifting and inspirational to see smiles from our wonderful friends. Lunch served by the church ladies was very delicious,reminiscing with each other on the years past and present experiences.The journey continued up the mountain to see the volcano but we came up a little to short on time and didn't make it in.That's ok the ride up and back was still awesome because of the breathtaking views. Stay tuned for more news to come. God bless and good night.

Fred

Yen's translation in Spanish:

Un hermoso domingo:

El día inició levantándonos con un soleado y caliente día en Costa Rica. Después del desayuno, disfrutamos el uno del otro. Llegamos al culto a las 11 a.m., ver a nuestros hermanos y hermanas en Cristo nos trae recuerdos de viajes misioneros pasados. El culto nos motivó e inspiró al ver las sonrisas de nuestros maravillosos amigos. El almuerzo hecho por las damas de la iglesia estuvo delicioso, mientras recordábamos con cariño experiencias previas y presentes. El viaje continuó hacia la montaña para ver el volcán pero no llegamos a tiempo y no pudimos ingresar. No importó mucho por los hermosos paisajes que vimos en el viaje de ida y vuelta. Manténganse conectados para más noticias. Dios los bendiga y buenas noches.