Iran, Esfahan

Sahel Hotel

Flag of Iran  ,
Saturday, April 25, 2009

Po nekaj dneh Istanbula, kjer sva si ogledala se ene podzemne cisterne in odsla malo na azijsko stran in na drugo stran zlatega roga, je napocil cas, da odrineva proti Iranu.
Ko sva prisla na letalisce naju je bilo kar malo strah zaradi vize. Na okencku kjer so dodeljevali vize, so mi takoj porinili en listek, vzeli potne liste od obeh (kao moja zena...) in izginili, nas 15 nas je pa cakalo cca. 45 min, da je tip prisel nazaj in po nekaj pregovarjanja mu ni bilo vsec, da nimam nobenega sponzorja v Iranu, po 15 min, med katerimi sva spoznala se dva slovenca, ki prav tako potujeta po Iranu, je tip ugotovil da nisem placal vize. Torej, cakam naslednjih 30 min, da pride model v bancnem okencu in dovoli da mu placam 100 evrov za oba. Torej po skoraj dveh urah, sva uspesno prispela v Iran.
Na letaliscu vzameva taxi (100 % so naju nategnil ampak ok) in se odpraviva proti Teheranu, kjer sva imela namen prenociti, saj ze skoraj dve noci nisva spala. Sedezi v Turkisu so kriminalno natlaceni... Torej po aldrenalinski voznji sva prisla v hotel s super prijaznim sefom, ki nama je rihtal vse rezervacije za nadaljevanje poti v Esfehan. Teheran je drugace smrdece, natrpano mesto zato upam da prav veliko noci ne bova vec prezivela tam. Naslednji dan sva se torej usedla na avtobus proti Esfehanu za 8 evrov po osebi za 7 ur voznje in usla ven. Ko sva prisla v hotel, nama takoj ni bilo jasno zakaj za vraga je tako vroce, nakar sva ugotovila, da specialci kurijo radiatorje pri 30 stopinjah zunaj. Joj...
Drugace je pa mesto prelepo, se posebej mostovi in Imamov trg. Folk je pa tudi neverjeten. Vsi te pozdravljajo, te vodijo sem ter tja. Kupujejo sladolede, te vabijo na piknike... Nama je ze prav nerodno. Vecina sicer ne zna bohvekoliko anglescine, so pa tudi taki med njimi, pred katerimi se lahko skrijem. Sva imela pa zanimivo izkusnjo, kako poteka pecanje v Iranu. Dva fanta, ki sta naju pospremila proti hotelu, sta se zanimala za punce, ki so sedele na mostu. Ker je v Iranu prepovedano kakrsnokoli druzenje s nasprotnim spolom, ce nisi familija, sta dala Metki vizitke s njuno stevilko, ki jih je Meti potem nesla razlicnim puncam. So pa dekleta prav lustna in mlajse nosijo ruto skoraj na zadnji strani glave in plasce kaksne dve stevilki manjse, da se cisto lepo vidijo vse obline.
V parku sva srecala tudi, ucitelja anglescine, ki se je porocil s svojo studentko, enega smesnega ata, ki je hotel da mu zrihtam vizo za slovenijo in je imel ze pripravljeno potovalko in popolnoma nic znanja anglescine in se mnogo zanimivih pojav. Jutri greva pocasi proti Yazdu, ki naj bi bil zanimivo mesto sredi puscave. Upam da bom tam lahko dodal kaksne slike, saj je travelpod tukaj blokiran. Bom pa tudi napisal se kaj zanimivega iz Esfahana, ce se bom spomnil :)