Een terugblik op 29 juni

Trip Start Jun 28, 2012
Trip End Jul 17, 2012

Flag of Netherlands  , Limburg,
Friday, June 29, 2012

Een terug blik op vandaag? Nou een beetje maar in het bijzonder die van 1973. Het was toen ook op een vrijdag. Zelfde tijd opgestaan maar daarna verliep het anders. Eerst naar de kapper, toen in speciale kleding gehesen. "s Middags ja tegen elkaar gezegd. Dat was nog eens een 29 juni.
 Wat het heeft opgeleverd?  Wij hebben ons steentje bij gedragen om de soort in stand te houden. Twee meiden die zich elk op hun eigen wijze hebben ontwikkeld tot slimme, sociaal betrokken mensen. Tof. Ook heeft het opgeleverd, buiten nog heel veel andere dingen, dat wij nu samen niet opzien tegen een rondje fietsen van 1000km. Mooi.
Terug naar vandaag. Het was een beetje pesterig weer. We vertrokken in alleen een shirtje, maar even later windjas aan, verruild voor regenjas en dat ging zo bijna de hele dag door. De weg liep hoofdzakelijk door bossen met bijbehorende zanderige bospaadjes. Ook kwamen we langs intensieve veehouderijen. Grote stallen met, aan de lucht te ruiken, veel varkens. We passeerden een stal die open stond en daarin stonden heel veel koeien. Honder meter verder een wei met daarin ook heel veel koeien. Waarom mag de ene koe wel en de adere niet naar buiten? We kunnen het antwoord niet bedenken.Als we even later weer zo'n bedrijf passeren valt op dat je het ook de juiste naam kunt geven. Op een bord stond de naam van het bedrijf en daar onder vermeerderingsbedrijf. Het is maar hoe je er tegenaan kijkt.
Net na vijven bereiken we een camping op een asperge boerderij in Baexem.
Na het eten breekt toch nog de zon door.

Joop El

Statestiek

onderweg         8.30 uur
afstand            101 km
hoogtemeters   186 m.

Dien on

Had je 39 jaar geleden niet kunnen bedenken wat er in een leven samen gebeurd en wat jullie nu nog allemaal tegen gaan komen. Hier is het gisteren en vandaag bloedje heet dus zet de vaart er in dat jullie in mooier weer terecht komen. Geniet verder

GIEN on

Happy happy birthday.
Hopenlijk heb je een fijne zonnige verjaardag. Met TAART !!!!
Nog heel veel fijne gezonde vrolijke jaren erbij.
Liefs,

Dien on

Heel fijn geweest je aan de telefoon gehad te hebben lief jarig jetje. Nu hopen dat jullie snel weer beter bereik hebben met internet, zijn heel erg benieuwd naar jullie belevenissen. Dus tot gauw