Verzopen op een werkdag

Trip End Sep 21, 2011

verzopen op een werkdag

Flag of United Kingdom  , England,
Sunday, September 18, 2011

Toen vanmorgen de gordijnen opgingen leek het er op dat er van de weersverwachting niets klopte. Er was regen, regen en regen voorspeld. Maar de hemel was blauw, de wind was weg en de zon scheen. Lekker op de fiets gesprongen en meteen kennis gemaakt met de heuvels in sussex. Niet hoog maar wel met veel korte hellingen tussen de 5 en 10%. Het werd een werkdag. De weg was smal, als fietser dus uiterst links rijden en geen uitwijk mogelijkheid naar de zijkant. Dat ontbreken van een uitwijk mogelijkheid zat ons dwars toen er een hevige regenbui losbarste. We hadden geen regenkleding aan en waren dus als snel nat tot op de huid. Het treinstation in Eastbourne moest ons redden. Daar de fietsen in de hal gezet,droge kleren aangetrokken, gelijk maar wat gegeten en weer verder. Verder zonder regen. Die regen dacht vast, "ik heb mijn taak verricht, twee hollanders verzopen, dus ik kan er meer stoppen" Regen kleding weer uit, te warm. Een poosje later, weer druppels. enz. Uiteindelijk komen we droog gewaaid in Rye aan en vinden al snel onderdak. Rye blijkt een oud plaatsje te zijn met leuke oude huizen. Voor we gaan eten lopen we Rye door en bekijken al die oude gebouwen. In het avondlicht ziet het er mooi uit. We sluiten de dag af bij een Indiaas restaurant.

Joop

Trudy en Hans on

Lieve Joop, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Have a nice day together with Elly.
Big hug from us.

xx

Dien on

Dat was dus een verzopen verjaardag, was bezopen op die dag niet iets leuker geweest Joop?? :-D Maar ja ondanks het wisselende weer hebben jullie het toch naar je zin en dat is de hoofdzaak. Engeland is nu eenmaal niet alleen met links rijden heel anders, maar dat wisten jullie ook al, toch? Nou doe je best verder en ben benieuwd wanneer we horen, we zijn er weer. Nu nog maar die laatste dagen genieten, groetjes Jan en Dien