Tegenvaller

Trip Start Jul 24, 2011
Trip End Sep 21, 2011

Flag of Spain  , Galicia,
Sunday, September 11, 2011

Vandaag stond er nog 35 km op het programma. Dus uitslapen, alles rustig aan enz. Net nadat we de sleutel van ons onderkomen hadden igeleverd en een koffie hadden gedronken begon het te regenen. Diane opgebeld, die is jarig. We vertellen van de regen en ze reageerd blij, "eindelijk een keer omgedraaid, bij mij is het nu prachtig weer" Vast een verjaardagscadeau. We fietsen de stad uit en het feest begint direct. Het is heuvel op heuvel af. We rijden een weg die vlak langs wat zeearmen loopt. De weg gaat van net geen zeeniveau tot 150 meter enz, enz. Daar hadden we dus niet op gerekend. We fietsen uiteindelijk Ferrol binnen in alleen wat fietskleding, weg regen. Het is een vrij grote stad, dus even zoeken naar het station. We willen weten of we morgen echt met de fiets in de trein naar Santander kunnen. Achter het loket zit een man die geen engels spreekt en zit te wachten op 15.00 uur, einde diensttijd. Hij stuurt ons naar een ander loket, maar dat is van een andere maatschappij en we worden terug gestuurd. Maar dan is het precies 3 uur, hij mikt zijn loket dicht en verdwijnt mopperend. Even later toch iemand gevonden die ons de indruk geeft dat het morgen gaat lukken. We vinden een hotel en luieren de rest van de middag.

Joop

Dien on

Het lijkt er op, dat even de fut eruit is, of lijkt het echt maar zo? Ik hoop het want er nog best nog een heel stuk te gaan. Dus lekker een paar daagjes rustig aan en met frisse moed verder. Gewoon doorgaan hé? Hoe zou Emil ratelband (heet hij zo?) zeggen tsjaaakka :-)

bosnl
bosnl on

Nee hoor, alles is zo gepland

Trudy en Hans on

Heerlijk om zo mee te fietsen met jullie. Wat een avontuuur. Joop albvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Volgens mij is het dinsdag maar weet het niet helemaal zeker want de kalender hangt op het pleetje thuis.....
We zullen het glas heffen op je gezondheid. Dikke kunf van ons.

Wendy on

De 18e pas jarig, op zondag.

Guido en Tineke on

Joop en El, gefeliciteerd met jullie geweldige prestatie.
Wat een doorzetters zijn jullie. En wat een verrassing dat Wendy er was.
Kan me voorstellen dat El in tranen uitbarstte, wat een emotioneel moment moet jullie aankomst zijn geweest

Wendy en Diane nog van harte gefeliciteerd! En Joop alvast de 18de.