Breaking News

Trip End Sep 21, 2011

Flag of Spain  , Galicia,
Thursday, September 8, 2011

Kort nieuws.

We zijn er. We hebben onze compostelas gekregen. Daar moesten we wel bijna 3000km voor fietsen.
Het grotere nieuws is dat toen ik buiten bij het touristenbureau stond te wachten Wendy aan kwam lopen. Ze heeft ons mooi verrast.

Later meer.

Joop

hans on

hartelijk gefeliciteert met jullie prestatie

Trudy en Hans on

Van harte gefeliciteerd met deze geweldige prestatie! Geweldig! Wij zijn heel trots op jullie.
Dikke overwinningskus en alle hulde. Chapeau !

Ineke on

HARTELIJK Gefelicteerd met deze prestatie.

rene_sabine
rene_sabine on

Herzlichen Glückwunsch zu der außerordentlich bemerkenswerten Leistung!

Wir haben auch jeden Tag auf Eure tollen Reiseberichte gewartet und alles noch einmal miterleben dürfen. Es war wunderbar ... auch für uns.

Wir freuen uns schon auf Euren Besuch bei uns, wo wir Eure und unsere Bilder über den Beamer schauen werden und wir unsere Erfahrungen austauschen. Wir sind so gespannt auf Eure Erzählungen!

Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

René & Sabine

Beerend on

Hoera! Wat een prestatie! Gefeliciteerd namens het hele lab.

Jan on

Hallo El en Joop,
Iedere dag , tenminste als jullie geschreven hadden de berichten gelezen. en foto's bekeken. Diny is degene geweest die kontakt hield. Ik wil natuurlijk na deze fantastische routebeschrijvingen van deze lang rit jullie ook van harte feliciteren.
Na haast 3000 km gefietst ( en gelopen ) zijn nu wel een paar dagen rust ,met de verrassing, Wendy gegund. Maar ik heb wel vernomen dat jullie nog verder willen. Ook daar wens ik jullie natuurlijk veel plezier en mooi fiets-weer en weer leuke berichten. We horen weer van jullie

Hartelijke groeten en veel plezier.

En nogmaals Chapeau !!!!!!!

Jan

Dien on

Nu wil ik niet achter blijven, hoewel alles al gezegd, nou ja geschreven is. Het is GEWELDIG en ook best snel vinden jullie dat zelf ook niet? Nou wel heel erg benieuwd naar het bericht van "de laatste loodjes". Rust lekker uit om dan de terugweg weer aan te kunnen. Hele dikke knuffels KANJERS Fijne dag morgen en Wendy gefeliciteerd en jullie ook proficiat natuurlijk leuk zeg om dat op deze plek met elkaar te vieren.

Rinus Westdorp on

Ha Joop en El,
Van harte met jullie geweldige prestatie. 3000km is niet niks. Jullie zullen wel flinke spierbundels in de benen hebben opgebouwd. Ik heb met belangstelling jullie verhalen steeds gelezen. Ik wens jullie verder in goede voortgang en gezondheid met jullie fietstocht.
Groet, Rinus

Ruud van der Blom on

Beste Joop en Elly,

Gefeliciteerd met deze prestatie. Dat je onderweg wilde stoppen was natuurlijk niet echt waar, he Joop? Je wilde gewoon het verhaal spannender maken, en Elly een heldenrol toedichten. Nou dat is gelukt; de mededeling dat je de tocht waarschijnlijk niet zou volbrengen sloeg in als een bom.
En dat Elly vervolgens met de vuist op tafel (stel ik mij zo voor) riep:"DAN GA IK ALLEEN VERDER"! maakte helemaal veel indruk.
Is Wendy vanuit Frankrijk nou met de fiets verder gegaan, zonder dat jullie dat wisten, om jullie komst zo hier en daar voor te bereiden? (en jullie maar denken dat al die toevallige ontmoetingen en leuke gesprekken met lotgenoten en interessante Spanjaarden spontaan plaats vonden).
Ik wens jullie een hele mooie terugreis (natuurlijk een peuleschil vergeleken bij wat jullie achter de rug hebben), en een behouden thuiskomst.
Nogmaals gefeliciteerd, groeten en tot ziens,

Ruud van der Blom.

bosnl
bosnl on

Wendy is de andere dochter. Zij was samen met vriend Pim 4 maanden in Azie. WE hadden elkaar dus heel lang niet gezien. En dan ineens uit het niets in Santiago.

Diana on

Gefeliciteerd!! Daar valt de 11stedentocht nu wel helemaal bij in het niets ;)

judith en ingrid on

Jeeeeeeehoeeeeeeeee jullie hebben het gehaald helemaal te gek, we vinden het heeeeeeeeeeeel knap, en voelen jullie je nu ook een beetje verlicht als echte pelgrims?????
Groetjes en liefs en veel plezier op jullie komende vakantie kilometers.!!!!!!!!
xxxxx juut en ing