Van Andonville naar Orleans

Camping Municipal
Rustdag

Flag of France  , Centre,
Monday, August 1, 2011

Gisteren langzaam opgestaan. Comfortabel ontbeten aan de picknicktafel die naast onze tent stond. Deze dag zou er een worden zonder al te veel klimmen als het boekje klopt. Voor de tweede keer nemen we afscheid van Tiny en Wolfgang. We hebben ze ontmoet tijdens het zoeken naar een slaapplaats in de buurt van Parijs. De dag daarop en daarop kwamen we op dezelfde camping uit. Drie avonden zitten kletsen. Zij fietsen sinds zes jaar. Tiny heeft El de laatste kneepjes van het langzaam fietsen tegen de berg op bij gebracht. Ik kan het nog steeds niet maar het gaat beter. In de ogen van Rene zou de bepakking van Wolfgang en Tiny een gruwel zijn. Dikke rollen met slaapmatten, klapstoelen en tassen vol met thermosflessen en glazen potten met van alles wat. Maaaaaaar ze trappen er heel rustig op los en komen overal. Op weg naar Orleans komen we ze nog een keer tegen en verliezen alkaar dan uit het oog, zij gaan niet naar Santiago.  Verder op de dag maak ik weer wat fouten bij het routelezen en rijden we wat kilometers extra. De vermoeidheid draagt er aan bij dat we wat prikkelbaar worden. Bij de camping aangekomen staat er het bordje complet. Dat is schrikken, maar voor fietsers met een klein tentje is er altijd plek.
Tentje bouwen, bedden, opblazen, douchen, eten koken, afwassen en aan Diane laten weten dat we op de afgesproken plek zijn. Diane antwoordt dat ze aan het inpakken is en vroeg naar bed gaat om morgen de 600 km te rijden.

Joop

Dien on

Geweldig eindelijk berichtje over jullie reis. Wat leuk dat jullie zo dicht bij huis al als pelgrims gezien worden. Hopen dat Diane een goede reis gehad heeft en nu lekker met jullie mee gaat fietsen en dat de regen echt over is. Hier ziet het er niet al te best uit. We kijken weer uit naar berichten over verdere belevenissen. Geniet maar lekker doen wij ook hoor, al is het weer niet al te best.Groetjes van hier

rene_sabine
rene_sabine on

Das muss ein DNA-Defekt in den holländischen Wohnwagen-Genen sein. :-) ...

Ineke S on

Net voor het eerst van jullie gelezen. Respect hoor!!!!!!!!!!!!

Beerend on

Ik volg inmiddels ook met veel plezier jullie tocht en leef mee met het zware werk. Heel veel succes, geniet en zet 'm op!

Wendy on

Dat gaat snel! Goed bezig hoor. Wij zijn vandaag aangekomen in Cambodia. Niet het oorspronkelijke plan, maar wel erg leuk! Zet em op verder! X uit Kratie, W&P

yvonne on

ik vindt het heel knap hoor ik doet het niet na sterkte bij de volgen kilometer gr yvonne en hans

Tessa on

Ik schrijf echt nooit iets op iemand zijn blog!
Maar voor jullie maak ik echt een uitzondering!
Zoveel respect al die kilomters, en (ik wil jullie niet ontmoedigen), ook
nog zoveel te gaan.....!!! HAHA....
Heel veel succes verder, en natuurlijk ook nog de groetjes aan Diane als
jullie dit op tijd lezen...

Groetjes...

Tineke en Guido on

Met spanning hebben we jullie verhalen zitten lezen. Op onze terugreis steeds aan jullie gedacht, hoe jullie het aantal km's zouden doorstaan.
Wat leuk dat jullie onderweg zo met jullie schelp worden herkend. En wat gan jullie snel.
El en Joop wat een prestatie al in die slechte weersomstandigheden.
We hopen dat Diane jullie goed bereikt heeft. Heel veel succes en gezelligheid! Kijken uit naar jullie volgende bericht!

Trudy en Hans on

Geweldig om te lezen. We zijn trots op jullie. Chapeau !!