Een paar dagen verder.

Trip Start Jul 24, 2011
Trip End Sep 21, 2011

Flag of France  , Centre,
Sunday, July 31, 2011

Vier dagen zijn voorbij, het is nu Zondag. Acht dagen onderweg en het begint al bijna gewoon te worden dat we opstaan ontbijten, de tent afbreken en alles in de tassen doen en op de fiets springen. En dan begint de werkdag. Want fietsvakantie is een soort werken. Vele uren malen de benen op de fiets op en neer om vooruit te komen. De huizen, mensen, beesten, landschappen glijden voorbij. Vier dagen niet de kans gekregen om 's avonds direct op te schrijven wat we gedaan hebben en nu is het te veel voor het geheugen. Een ding is zeker, je wordt moe van dit werk, maar het is mooi werk.
Donderdag kwamen we aan in Noyon, we hadden 112 km gereden en het weer varieerde van mist, regen tot zon. De camping was speciaal, het zag er niet naar uit dat er veel vakantiegangers langs kwamen. Wel waren er diverse vaste caravans, heel oud en in een heerste een echtelijke ruzie, de deuren, en huisraad volgen het veld op.
Van Noyon naar Saint Mard naar Villiers sur Orge naar Andonville. Gisteren door Parijs getrokken, leuk is dat op de fiets. We hebben Santiago schelpen voor op onze stuurtassen hangen en daarop worden we regelmatig aangesproken. Leuke reacties.
De afgelopen dagen veel hoogtemeters gefiets, de knieŽn weten het. Totaal sinds we weg zijn 2880 hoogtemeters, zoooooooooooooo. Topdag was 687 hoogtemeters van Cambrai naar Noyon.
De regen is op, zo lijkt het.
Morgen naar Orleans en daar wachten op Diane.

rene_sabine
rene_sabine on

687 hm an einem Tag ist schon mal was. Insbesondere mit dem großen Gewicht. Respekt!