Nog even.

Trip Start Jul 24, 2011
Trip End Sep 21, 2011

Flag of Netherlands  , Zuid-Holland,
Sunday, July 17, 2011

Nog even en we zijn echt aan onze tocht begonnen.
Eerst iets over de naam van onze blog, Bosnl. Onze familienaam is Bos en we komen uit Nederland, NL. De achternaam van Joop is Bos en de voornaam van Elly is EL, combinatie Bos en EL levert bosnl op. Leuk bedacht van El.
Het uitzoeken wat we definitief meenemen is begonnen en is niet altijd even makkelijk. Iets thuislaten is het zelfde als iets loslaten en veel van de thuisgemakken zullen dus niet meegaan.

Hoe komen we in Santiago? Iets plannen is eigenlijk niet onze lol maar we willen in ieder geval zoveel mogelijk de Pelgrimsroute volgen die langs mooie plaatsen komt en ook fietsvriendelijk is.

We beginnen in Dordrecht en volgen de St. Jacobsroute deel 1 tot aan Orleans, http://europafietsers.nl/routes/jacob/route.htm#deel_1 . Daar komt Diane op 2 augustus bij ons.
Van Orleans fietsen we naar Nevers via de Loire kastelenroute, http://europafietsers.nl/routes/loire-kast/route.htm . In Nevers gaan we de route "Langs oude wegen" gebruiken tot aan de PyreneeŽn, http://europafietsers.nl/routes/low/route.htm#deel_2 . Daar aangekomen neemt Diane afscheid van ons en gaan bosnl de PyreneeŽn over richting Santiago de Compostella via het laatste deel van de St.Jacobsroute, http://europafietsers.nl/routes/jacob/route.htm#deel_3.
Hoelang we er over gaan doen is ook voor ons een vraag. Omdat dit een vakantie is waarvan geen einddatum vastgelegd is maakt dat helemaal niet uit. Wat een luxe.

Nu weer verder met aftellen.

bosnl

Diny on

Het komt wel steeds dichterbij. Hopelijk voor jullie dat het weer opknapt dat het tenminste een gezellig begin kan worden. We duimen er voor. Email komt gauw, maar bellen ook nog hoor. Veel plezier met het verder voorbereiden van de reis.

Diana on

Klinkt goed!!!! Ik begin nu wel een beetje jaloers te worden. Wat een mooie tocht gaan jullie maken! Succes met het loslaten ;)

Liefs, Diana

Menno Stoffer on

Via Rob uit Australie heb ik vernomen dat jullie een stukje gaan fietsen. Ik wens jullie veel plezier en ik zie de foto's wel van deze trip.
Groeten uit Vlissingen.

rene_sabine