De paden op, de bergen in!

Trip Start Jan 16, 2012
Trip End Aug 16, 2012

Blue Moon Guesthouse

Flag of Cambodia  , Kaôh Kŏng,
Monday, March 5, 2012

Na een week van luieren, rondcruisen, cocktailsdrinken en natuurlijk elke dag verse vis eten (dat laatste natuurlijk alleen in mijn geval) is het tijd om Kep te verlaten. Deze keer met een verse 'travel forecast' omdat er zowaar plannen zijn om te forecasten.

De komende week wordt een hele actieve, want we gaan de Kardamon Mountains in! Dit gebergte in het Zuid-Westen van Cambodja staat nog bekend als ongerept en redelijk 'of the grid'. Eerst gaan we naar Koh Kong aan de grens met Thailand waar Joyce nieuwe schoenen gaat kopen en we even geld gaan tanken en hopelijk tijd hebben voor de Mangrove bossen. Daarna gaan we naar een klein plaatsje in de bergen dat gerund wordt als eco-resort van waar we hopelijk een meerdaagse trekking door de Jungle kunnen maken. Natuurlijk neem ik mijn pijlsnelle verrekijker mee voor alle olifanten en tijgers die we tegen het lijf zullen lopen.

Op de lange termijn verwachten we maandag richting BKK te reizen om wat inkopen te doen en rond te neuzen voordat we 17 maart vliegen naar Australie! Dan zit het eerst gedeelte er al weer op en kunnen we ons klaarmaken voor een hele maand NZ (vanaf de 22ste).

Sabine on

Eindelijk nieuwe schoenen?!?!?!

edgarjoyce
edgarjoyce on

Is Azie dan al weer voorbij.
Wat zal ik het kijken op de kaart, het zoeken van de
plaatsnaam missen.
Op naar de volgende ervaringen..
Dieuwke