Walking around Manchester

Around the city

Flag of United Kingdom  , England,
Monday, March 29, 2010

Dia 2 : Avui ha estat prou bé per ser que ha plogut tot el dia (més o menys)  al matí una duxeta esmorçar i cap a l'estació de trens de Liverpool on cada mitja hora surt un tren cap a Manchester jaja hem agafat el tren a les 12:27 a.m. i hem arribat a la 1 i algo segons l'Albert 47 minuts de tren.......

Mentre ell demanava un mapa, jo anava fent fotos de l'estació de trens. Després ens han dit que anéssim a St. Peter Square!!!! Que després de preguntar algunes vegades ens hem dedicat a seguir una dona que hi anava. Per cert, l'Albert li devia fer por perque caminava molt ràpid jaja. Al cap de 10 minuts o així hem arribat, hem demanat informació a un punt d'informació de St. Peter Square i ens n'hem anat a visitar un museum de trens, màquines de cosir, avions etc...i després hem anat a un restaurant indi del costat del museu pero estava tancat i els hi hem dit que tornaríem mes tard, pero no! Hem anat a fer un tomb pels canals de Manchester on hi havia ànecs més grans que el meu gos i que el de l'Albert depreé ens hem trobat la CATALAN SQUARE!!!!! I amb molt d'orgull es hem fet unes fotos, hi havia un bar que es deia BARÇA, com l'equip. Hem dinat en un PUB, declarat pel públic general el millor del  2009 a Mnachester, on l'Albert ha demanat un pastís de carn, PIE, amb remolacha(lo de la remolatxa no ho savia jaja ) Hem agafat un bus gratis cap a la catedral  i hem anat a vistar un centre comercial on m`he comprat un camiseta que veureu de qui poc...hem agafat un bus més i hem arribat a l`estació, quatre fotos més i cap al tren que surtia a les 19:37. En arribar hem anat a comprar algo per sopar, ens hem menjat els PENNES..........................................................................................................................

Concretament, uns PENNES AMB CARN/PATÉ PER GOSSOS I TOMATA RARÍSSIMA.
Els pennes estaven boníssim per cert (sense mal pensar ehhhhhhhh que pennes son macarrons). Estaven fets amb una carn que semblava per a gossos i els que ens han sobrat els hem acabat donant a un japo mes friky que el chikyliquatre i hem anat a fer unes PINTS OF SHANDY, (cerveza+sprite). Després hem fet uns billars i ens hem posat a escriure i penjar fotos que ja portem una hora i pico i és la 1 de la nit. Bé, fins aquí el 2n dia, demà més.

No us preocupeu pare i mare, ja trucaré quan pugui, que de moment no he pogut.

Sergi Costa Camps

Manchester ha resultat ser una ciutat molt més bonica del que esperàvem, edifcis nous i moderns combinats amb altres mes vells però ben conservats, en han causat una molt bona impressió de ciutat moderna i de ciutat de gent amb calés...hem observat molts cotxassos, apreciat el servei gratuït d'autobusos al voltant de la ciutat, el servei de tren, la zona de canal i el clima anglès...Realmet una visita interesant.