Masacres

Casa

Flag of Cuba  ,
Monday, July 21, 2008

Es pot visitar dos ciutats amb uns noms tant diametralment opostos com La Paz i Matanzas?
La ciutat no té res d'especial, però és l'avantsala de Varadero, un dels punts turístics del país per excel·lència i un dels punts que no vaig visitar pas, doncs no era la meva intenció veure "Yumas" a munts...
Aquí he fet la parada de rigor i m'he volgut banyar a l'Atlàntic caribeny, però no ha estat possible pel vent fort que bufava i que provocava ones que eren més altes de lo que estic disposat a saltar aprop de roques...en lloc d'això, m'he ajuntat a una gent, barreja de nens, adolescents i adults, que estaven jugant a futbol a un troç de gespa que hi ha al mig d'una plaça-rotonda que hi ha pel camí cap a casa...clar que, això ha estat possible després de comprar una pilota al mercat negre, doncs la primera que tenien se n'ha anat a sota d'una roda "d'omnibus" i s'ha rebentat, i pagar-ne 6 seusé, o sigui, CUC's...i total, he marcat un golaso marca de la casa, amb exhibició de qualitat extra, i al cap d'un parell de jugades, al temps que feia un dribling amb gir de 180º, a dos paios que em pressionaven, he trepitjat alguna cosa que m'ha provocat un tall molt aparatós al peu, doncs jugàvem descalços, i m'he fotut un fart de sagnar de por. He caminat els 200m. fins la casa on estava allotjat i he tingut l'ajuda de la senyora de la casa per a parar l'hemorràgia amb la que te'n pots enriure del rastre de pa del Hansel...
L'última ferida de guerra de l'últim mono...