Rincon de la Vieja

Trip Start Unknown

Flag of Costa Rica  , Province of Guanacaste,
Thursday, November 12, 2009

Vandaag heb ik een bezoek gebracht aan de vulkaan "Rincon de la Vieja". De krater zelf kon enkel met gids bezocht worden (omdat er geen groep heen ging die dag zou een gids me 60USD kosten). Daarom ben ik er maar op uitgetrokken zonder gids en heb de fumarolen, sulfurbaden en watervallen bezocht.
Na de tocht langs de fumarolen gedaan te hebben zag ik een plaatje "aguas thermales (6km)" staan. Ik dacht dat het een gemakkelijke wandeling zou zijn, ... maar dat viel toch wel een beetje tegen ;-). Na 6 km zag ik een volgend bordje met 2 km, ... Het voordeel was dan wel dat ik aan de thermale bronnen helemaal alleen was, ... en omdat ik geen zwembroek mee had was dat dus heel gemakkelijk...

Sofie Potiau on

Hela Bert!!!
Het gaat daar precies goed. Zalige foto's al!! Zie nu pas de eerste keer je berichtjes, maar ga je nu op de voet blijven volgen!!!

Trouwens, zalig dat je aan de aguas thermale de foto van je kleren getrokken hebt "I likt this" :-)