Save the date

Trip End Feb 17, 2008

Flag of Netherlands  , Provincie Friesland,
Sunday, April 4, 2010

Lieve vrienden en familie,

Welkom op deze extra blog! Het belooft een bijzonder jaar te worden waar we zeer naar uitkijken, niet in de laatste plaats natuurlijk omdat wij op 26 juni in het huwelijk zullen treden. We zouden het geweldig vinden als jullie hier bij kunnen aanwezig kunnen zijn om deze dag samen met ons te vieren.

Lokatie

Voor wie het nog niet heeft meegekregen: ons huwelijk zal plaatsvinden in hartje Friesland aan het Sneekermeer in het plaatsje Goingarijp in en om De Klokkenstoel (www.deklokkenstoel.nl) in de gemeente Skarsterlān. Tot zover de tongbrekers.

Hoewel de zomer nog ver weg lijkt willen we alvast wat informatie met jullie te delen en tips van de hand te doen voor een optimaal feestweekend. Allereerst is daar de datum die we met de gestuurde Save the Date e-mail in jullie agenda's hopen te blokkeren. Verder zal niet voor iedereen Friesland naast de deur liggen. Omdat de inmiddels vastgelegde 8-koppige band voor een spetterend feest gaat zorgen zouden we het heel erg leuk vinden als zo veel mogelijk mensen blijven overnachten.

Overnachting

Om te voorkomen dat door de start van het zomerseizoen alles is volgeboekt hebben we alvast een aantal suggesties op een rij gezet zonder daarbij uitputtend te zijn:
- http://www.garijp.nl/ Zeilschool in Goingarijp zelf die ook bungalows en boten verhuurt;
- http://www.terhernehaven.nl/ of www.demariahoeve.nl in het dorpje Terhorne, bekend van de Kameleon, zo'n 3 km buiten Goingarijp;
- Diverse hotels in Joure zo'n 7 km buiten Goingarijp zoals http://www.dewoudfennen.nl/ of http://www.hajerestaurants.com/Hotelrestaurant-Joure.ashx

Misschien nog wel leuker, zeker voor de zeilliefhebbers en zij die dicht bij de feestlocatie willen logeren, is het huren van een bootje waarin overnacht kan worden. Een aantal van jullie heeft al aangegeven hier voor te gaan, misschien zelfs met een extra dagje Friesche meren. In de haven voor De Klokkenstoel is gelegenheid om aan te meren en tevens gebruik te maken van sanitaire voorzieningen.

Tot slot hebben we op bijgevoegde link een overzichtskaart gezet waarin de verschillende locaties nog een keer handig terug te vinden zijn: http://www.weddingmapper.com/goingarijp/the_netherlands/visit/0dhabf

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande vragen leven geef het dan vooral aan via berndendaphne@gmail.com

RSVP

Op de uitnodiging staat een vrij ambitieuze response tijd vermeld. Wij zouden het waarderen als iedereen uiterlijk 12 juni een RSVP kennisgeving kan sturen zodat we hiermee richting de Klokkenstoel rekening mee kunnen houden.

Tot zover voor nu, hopelijk tot 26 juni of eerder!

Liefs,
Bernd en Daphne

Luuk en Barbara on

We zijn erbij!!!!!!

Chan on

We kunnen niet wachten!!!