Day 24 ... Wet n Wild!

Trip Start Jun 09, 2012
1
25
30
Trip End Jul 11, 2012


Loading Map
Map your own trip!
Map Options
Show trip route
Hide lines
shadow
Where I stayed
Roadway Inn Kissimmee

Flag of United States  , Florida
Monday, July 2, 2012

Day 24
02.07.12

Hi Guys!

Yesterday was so awesome :-)!
We went in the morning at first to Walmart to get the usual stuff and then we went to the water park! The day started very good! Because I had my Student card we could save 15$ for each of us at the entrance ;-). We were early enough to get a nice Shadow place. But of course we didn't stay there for long!
Let's go to the first Slide ;-)
I can't really describe you all the different slides but every one of them was fun ;-).
Just that the best was a slide with the name "Brian Wash" ... so crazy and so cool.
I went with Ivana on all of them and we all three went on a few ;-)! sometimes we had to wait around 30 min and for my mum was the whole day to much :-).
I can't tell you how much fun ;-)
Just look at the pics and you will understand ;-).
At 5 we were done ... so we went to look for a motel. I found a good deal at a motel in Ksennima near Orlando. So we went there. They had a pool and that was the first stop for my mum ;-) ... Ivana and me enjoyed the cool room ;-).
We were pretty tired and so didn't happened a lot anymore.
But today is again a big day for me and my mum ... Disneyland!!!




Hi Leute

Wie üblich war der erste Weg gestern früh zuerst zum Walmart um die übliche Sachen zu kaufen und noch ein paar Sachen fuer den Wasserpark! Der Tag begann sehr gut! Denn mit meinen Studentenausweis konnten wir je 15$ sparen für den Eintritt;-). Wir waren früh genug, um einen schönen Platz im Schatten zu bekommen. Aber natürlich sind wir da nicht lange geblieben ;-)
Ab zur ersten Rutsche ;-)
Ich kann euch gar nicht jede Rutsche beschreiben aber jede war mehr Spaß als die nächste ;-).
Nur dass die beste Rutsche die mit dem Namen "Brian Wash" war ... einfach so geil.
Ich bin mit der Ivana auf allen und wir alle drei sind auch auf einige;-)! Manchmal haben wir ganze 30 min warten müssen und für meine Mam war das den ganzen Tag lang zu viel :-).
Ich kann euch gar nicht sagen wieviel Spaß es war ;-)
Schaut euch die Bilder an und ihr werdet mich verstehen;-).
Um 5 gingen wir nach Hause.... Ich fand ein gutes Motel in Ksennima in der Nähe von Orlando. Das Motel hatte einen Pool und das war die erste Anlaufstelle für meine Mam;-)... Ivana und ich genossen den kühlen Raum;-).
Wir waren ziemlich müde und somit passierte nich viel mehr.
Aber heute ist wieder ein großer Tag für mich und meine Mutter... Disneyland!!!


XOXO
Lisa Susi Ivana


Miles: 11
Drive: 1h
Driver: Lisa
Night: Kissimmee roadway inn (36$)
Slideshow Report as Spam

Use this image in your site

Copy and paste this html: