Vegas, Baby!!!

Trip Start Jun 25, 2010
Trip End Jul 24, 2010

Flag of United States  , Nevada
Monday, July 12, 2010

Vi kørte torsdag (8/7), og selvom turen var lang (4 timer) nød vi turen gennem det skiftende ørkenlandskab. Vi stoppede i Barstow på In-N-Out hvor Brian fik mad fra den hemmelige menu, osse kaldet "Animal Style" (se foto). Vi checkede ind på Flamingo, et af Las Vegas ældste hoteller (1946) sammen med Sara og Russell, om aftenen mødtes vi med Brian, Chuck og Sue på en fantastisk restaurant (Lucille's) hvor kødet var så mørt at det smeltede inden det kom på tungen. Vi havde en hyggelig aften. Fredag stod på afslapning ved poolen og en gang pubcrawl på The Strip.
Lørdag, som var den sidste dag fam. Jones og Buzza'erne var i Vegas gik vi en aaaalt for lang tur (det var 111 Fahrenheit eller 43,8 Celcius) til den anden ende af the Strip hvor Chuck og Sue's hotel lå. 4 km og nogle hedeslag og meget tunge ben senere nåede vi tilbage til The Flamingo, hvorefter vi gjorde os klar til en tur i byen.
Vi mødtes med Brian (Jones) og hans kæreste, Rebecca, på The Rainforest Café (regnskovstema med fantastisk indretning og lyssætning og periodiske uvejrs- og dyrelyde). Herefter tog vi hen til Hotel Wynn for at se den helt fantasiske forestilling, "La Reve", som er en slags musical/vandakrobatik indeholdende både vand, ild, sne og regn, og de mest fantastiske kostumer, danse, effekter osv. Det er ikke til at forklare, hvilken stor oplevelse det var.
Søndag sagde vi på gensyn til Sara og Russel, som tjekkede ud og tog hjem.
Vi tjekkede ind på vores lækre hotelværelse på Monte Carlo. Her findes alt hvad hjertet begærer. Spa med udsigt over byen, dampbad, sofagruppe og vores egen bar.

klavs53
klavs53 on

HEJ JER GUISE
håber at alt er vel overthere - here wee har gottt - glaedes us tto see yur
- SEES snart soon
kærlig og LOVE fra KLAVS