4 dage i Fallbrook hos Chuck og Sue

Trip Start Jun 25, 2010
Trip End Jul 24, 2010

Chuck og Sue's hus

Sunday, June 27, 2010

Vi havde fornøjelsen af at bo lidt hos Chuck og Sue, og vi har hygget os rigtig godt.
Den første dag grillede vi til frokost, og ellers gik dagen med at flyde rundt i poolen, lidt Kubbs, øl og hyggeligt selskab med Sara og Russel.
Mandag var en ren afslapningsdag med indkøb, pool og den slags pool man spiller.
Tirsdag tog vi til Rainbow for at se til Bo's gamle hus, om det var et af de mange huse som brændte ned i den store brand for 3 år siden. Det var det desværre, og de er i gang med at bygge det op igen. Vi mødte en gut ved huset ved navn Tom Marino (Bo, vi skulle hilse), og der udspillede sig en rigtig thriller, da vi mødte en kæmpe truck på vejen, som skulle den modsatte vej. På den snoede ved er der ikke plads til to biler, og det er ikke godt at bakke der, for ryger du ud over kanten, er det farvel og tak... Men puha, vi klarede den og måtte lidt op ad skrænten for at snige bilen forbi den store truck.
Derefter stod den på vinsmagning på Ponte Winery, hvor Sara arbejder, hvilket var super hyggeligt. Hun spiste frokost med os der, hvilket også var super fint.
I dag, onsdag kommer Sara og Russell og henter os – så står den på middag med biftur.

Hans Lottrup on

Hvor ser det ud til, i nyder det - herlige billeder. I dag er det så mig, der starter ferie (og Niels Henrik). Mandag fødselsdag i Athen, tirsdag med færgen til Milos - og så må vi se. Nyd det!
Hilsen, Hans

bo on

husk varm æbletærte med vanilieis-

bd_usa
bd_usa on

God ferie, Hans! Nyd det.
Bo, vi fik varm æbletærte med vanillieis i Julian i går, se billeder uploadet inden længe :)