Pierwsza gorska wyprawa

Flag of New Zealand  , North Island,
Friday, March 5, 2010

Hej,

No wiec juz oficjalnie jestem po pierwszej gorskiej podrozy.....tak jak w tytule...ech  brakuje mi oryginalnosci.  :-)

No coz Tangariro Alpine Crossing bo tak sie nazywa ten szlag...jeden z najladniejszych jezeli chodzi o jednodniowe no coz sami bedziecie mogli ocenic bo zamieszcze kilka zdjec.

Coz szlag byl niesamowicie zatloczony....a wcale nie byl najlatwiejszy, na szczescie wszyscy zaczeli w podobnym czasie to po kilku godzinach udalo mi sie ich wyprzedzic, i tu musze przyznac sam sie zdziwielem bo okazalo sie ze z moja kondycja nie jest zle. 8h godznny szlak zrobilem w 5h. Tak tak wiem chwale sie...ale mam czym. Szlak wiedzie przez wulkaniczny teren caly czas z podziemi wydobywa sie siarka i smierdzi podobnie. Jak najbardziej bylo warto.

Jutro jade na jedna z najbardziej znanych tras rowerowych 42 traverse.....

Marzena on

pieknie, pieknie... tylko pozazdroscic. my tu walczymy ciagle z zima, i marzymy o sandalach :))) mam nadzieje ze tesknisz troche za nami :) pozdrawiam serdecznie. czekam na kolenje wpisy!