Warrnambool

Trip Start Oct 01, 2011
Trip End Jun 30, 2012

Flag of Australia  , Victoria,
Wednesday, March 7, 2012

In Warrnambool lopen we een rondje van de camping, over de kliffen naar Thunder Point. Daar hebben we een prachtig uitzicht, we zien er alleen niet alle dieren die staan aangegeven op het bordje. Het kan natuurlijk niet altijd feest zijn hŤ?

Van Thunder Point lopen we terug over de kliffen naar de foreshore. Een soort van dijk die ze gebouwd hebben om de baai af te schermen. Halverwege de foreshore valt ineens het linker glas uit mijn zonnebril. Wat zullen we nou dan krijgen!? Zit het schroefje los. Kan ik wťťr op zoek naar een opticiŽn. Gewone bril weer op en doorlopen. Om de pijn te verzachten trakteer ik mezelf en Astrid op een ijsje. Dat was minder handig, want we lopen eerst nog een stukje langs het strand voordat we tussen een paar meertjes door naar het centrum lopen. Dikke vette wolken zand komen voorbij waaien en blijven plakken aan onze ijsjes. Jammie! Nou ja, zand schuurt de maag zullen we dan maar zeggen.

In het centrum loop ik al snel in de buurt van een opticiŽn en laat direct m'n bril weer in elkaar zetten. Kost weer niks. Is wel een super service die hier naar toeristen wordt gehanteerd!

W & M on

Smaakte het ijsje toch een beetje naar ijs met slagroom of discodip? Gelukkig kon je het niet zo goed zien met die felle zonnestralen. Gr. W & M

Willemke on

Natuurlijk niet te vergeten.....supermooie foto,s !