Kamperen? Nu even niet!

Trip Start Oct 01, 2011
Trip End Jun 30, 2012

Flag of Argentina  , Mendoza,
Wednesday, November 16, 2011

Zitten we in de bus, hebben we het weerbericht niet gecheckt... Handig van ons! Een goed half uur buiten Mendoza begint het te regenen. Na anderhalf uur regen lekt niet alleen het noodluik boven de trap van de bus maar komt het water ook bij de eerste rij stoelen uit tassenrekken/ventilatie kanalen boven het hoofd. Niet een klein beetje ook, nee gewoon een straal telkens wanneer de bus een bocht naar rechts maakt. Die mensen gaan ergens achter ons zitten.
Valt dat even tegen qua weer. Iedereen hier maar zeggen zondag dat dit hooguit twee keer per jaar voorkomt. Zondag en vandaag, en ze voorspellen nog meer....
Toen de bus in San Rafael stopte, stond het hier blank en kwam het nog steeds met meer dan bakken tegelijk uit de hemel vallen. Aangezien de campings op ten minste 25 km van de stad liggen en het daar echt wegspoelen geblazen is, slapen we vannacht gewoon weer in een hostel.
Het weerbericht laat voor de regio waar we heen willen een beetje beter weer zien voor de komende dagen. We hopen het maar!
Morgenavond pakken we dus de bus naar 'het zonnige zuiden' ;-)

Groetjes van ons

Kim on

Brrrrrr nee, dan is een tentje toch even niet zo aantrekkelijk.