UYUNI

Jeep tour on Salar de Uyuni

Flag of Bolivia  ,
Sunday, October 30, 2011

Hoi Allemaal!
We zijn net terug van de jeep tour en het was GAAAAFFFF!!!! Super mooi, moeilijk te beschrijven maar we gaan het proberen...
We hadden al laten weten dat we direct door zouden gaag toen we aankwamen in Tupiza, dat is dus gebeurt. Om 10.10u stond er een jeep voor de deur van het hotel met een chauffeur en een bijrijder. De chauffeur was voor ons, de bijrijder was voor een andere jeep. Door naar het volgende hotel/reisbureau om het andere stel op te halen en de kok. Zeker zo belangrijk.
We zaten samen in de jeep met Ayad en Paula uit Spanje (maar wonend in Londen) die goed engels spraken. Erg handig voor ons, de chauf en de kok namelijk niet.
Mario was de chauffeur en Modesta onze kok (met bolhoedje en traditionele rok). We hebben het getroffen met een dit team, hij reed echt heel netjes en zij kookte fantastisch. Helemaal als je ziet hoe beperkt de middelen zijn die ze mee hadden in de jeep.

Het is hier al laat aan het worden en we zijn ontzettend moe. Het hele verhaal komt denk ik pas wanneer we in Salta (ArgentiniŽ) zijn op dinsdag? Wel al vast een paar foto's van deze trip.

Veel liefs van ons uit het zonnige Bolivia, waar het net trouwens ook heel even regende....

Hein, Gabie en Uk on

Aan de foto's te zien was dit een hele gave trip. Wij hebben bij Peking Express ook wel gezien hoe onbeschrijfelijk mooi die zoutvlakte is.
Ik ben wel erg benieuwd welk prehistorisch dier er op de 4e foto staat!?
Liefs van ons.

papa pieter en mama hennie on

wat gaaf wat super mooi leuk om dit te zien
leuk dat jullie het zo fijn hebben gevonden tot snel
liefs van ons x x x

Tante Ans on

fijn om te horen dat de tocht gaaf was .
De foto s zijn mooi.

groetjes Tante Ans

Jasper van der Ven on

Hoi Gijs en Astrid,

Erg leuk om te lezen hoe het jullie vergaat. Heb net voor het eerst de verslagen gelezen en dat het een avontuur is, is me wel duidelijk geworden. Geniet ervan!

chris elvira ryan on

Wow,

Wat kan de wereld toch mooi zijn he.
Blij dat jullie geen schumacher als chauffeur hadden en Chris als kok.
Dan was het een heel ander verhaal geworden.

Liefs fam van de Pas