On the road again!

Trip End Jun 30, 2012

Flag of Bolivia  ,
Wednesday, October 26, 2011

En nog even een korte update, we hebben vanmorgen een uur in de rij gestaan voor treinkaartjes en met dank aan een vriendelijke Boliviaan die zelf was voorgeschoten via een kennis hebben we met zijn nummertje (we hadden 63 en kregen 48) nog kaartjes kunnen bemachtigen voor de trein van vanavond 19.00u naar Tupiza. Morgen rond 8.15u moeten we dan aankomen in Tupiza. Daar is het dan tijd om de tour over Uyuni te doen. Hopelijk kunnen we dan op vrijdag al vertrekken en zijn we maandag avond weer in Tupiza. De tour duurt dus zo'n 4 dagen.
Vanuit Tupiza is het de bedoeling dat we verder gaan naar de grens met ArgentiniŽ, dat kan afhankelijk van de dag met de trein en anders wordt het een bus of soort van taxi.
Eens kijken of ik deze trein en locomotief wel op de foto kan krijgen, dat was in Peru maar moeilijk.

Heel veel liefs en tot over een paar dagen!

papa pieter en mama hennie on

hoi lieverds,gaaf dat jullie een kaartje hebben bemachtigt
geniet ervan tot over een dag of 5 dikke kus van ons
ben nieuwschierig naar de foto.