Stuck in the middle of nowhere

Trip Start Oct 01, 2011
Trip End Jun 30, 2012

Flag of Bolivia  ,
Tuesday, October 25, 2011

We zitten in Oruro, een gat, een ´hellhole´, drie keer niks, ook drie keer vies, nee, erger!
En ze hebben hier in Bolivia besloten te staken en de snelwegen naar het zuiden 48 uur te blokkeren. Ook de trein die we wilden pakken vandaag gaat niet. Misschien gaat er morgen een trein, maar dat is nog niet zeker. Ondertussen zijn er hier geen fatsoenlijke hostels, dure en slechte hotels en geen bal te doen.
Internetten gaat alleen in een internetcafe, waar we dus nu even typen...
We gaan op zoek naar een betere plek om te slapen of misschien toch een bus?
We zien wel.
Dikke kus van ons en tot later!

Hein, Gabie en Uk on

Jammer dat het nu zo tegen valt terwijl jullie in La Paz het zo te lezen toch erg leuk hebben gehad. Maar bekijk het maar positief: nu hebben jullie alle tijd voor elkaar in jullie wittebroodsweken!
Liefs van ons.

Paul en Maartje on

Aangezien je toch 48 uur vast zit heb je ook 48 uur de tijd om iets positiefs of leuks in Oruro te kunnen vinden. En misschien vinden jullie wel dat ene plekje dat later in de Lonely Planet wordt toegevoegd. succes..

mama hennie en papa pieter on

ha lieverd nou hebben jullie veel tijd om van de reactie's te genieten en maar bekijken hoe het gaat. Is het manjana manjana. of hoe noem je zoiets.
nou dikke kussen van ons.X X X X X X H en P

Willemke & Mathie on

Hoi hoi, da's pech hebben, ik hoop dat jullie toch snel een oplossing vinden om fatsoenlijk te kunnen slapen. In de regel als je heel dicht tegen elkaar aankruipt slaap je overal goed! Dat moet voor jullie niet zo'n probleem zijn. Veel succes met het wachten op de trein.......of was het de bus? Liefts W & M xxx xxx