We zijn getrouwd!

Trip End Jun 30, 2012

We zijn getrouwd!

Flag of Netherlands  , North Brabant,
Monday, September 5, 2011

Het is zover! Op 5 september zijn we getrouwd.
Het was een mooie dag, goed weer en bovenal een prachtige bruid!

We hebben genoten van de dag en zijn dankbaar voor alle felicitaties, kaarten en kado's die we hebben ontvangen.

Willemke & Mathie on

Gijs en Astrid, jullie waren een schitterend, stralend bruidspaar. Wij wensen jullie een supermooie, gezellige, actieve en vooral interessante wereldreis toe met veel mooie indrukken waarvan wij hopelijk ook mogen genieten door middel van jullie foto's. Heel heel heel veel succes en plezier!!!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en evenzovele knuffels van ons tweetjes.

Kim, Coen, Romée en Marijne on

Lieve Gijs en Astrid,

Als het goed is, is jullie grote reis rond de wereld vandaag begonnen. Wij willen jullie op de valreep nog een keer héél veel plezier wensen en we denken aan jullie en in gedachten reizen we een beetje met jullie mee!

Pas goed op elkaar en geniet er heel veel van.

Liefs van ons allemaal

mama hennie en papa pieter on

jullie zijn een prachtig paar daar straalt de liefde vanaf,dikke kus van ons

Inge on

Wat een mooi stel!
Die jurk staat je prachtig Astrid!
Jij ziet er ook goed uit in je pak Gijs ;-)

Geniet van alles wat jullie gaan zien en als jullie terug zijn, drinken we zeker die borrel!

Groetjes, Inge en Isa

miriam hurkmans on

Heey Gijs en Astrid,

Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Wat een mooi bruidspaar.
Verder wensen wij jullie alle geluk van de wereld,
en geniet van jullie wereldreis.

Vele groetjes van Egbert,Miriam,Demi,Joeri & Dani Hurkmans

ineke en richard Donkers on

Hallo Gijs en Astrid
Alsnog van Harte gefeliciteerd met jullie huwelijk, we zagen bij jullie pa en ma (Hennie en Pieter) de trouwfoto al staan, jullie zagen er prachtig uit!!
Wij wensen jullie een hele mooie wereldreis toe, dat jullie veel mogen bezichtigen en genieten van deze tijd. Wij zullen met regelmaat jullie volgen op deze site. Erg leuk dat deze is aangemaakt.

De groetjes aan jullie van,

Richard en Ineke Donkers

John en Kim Donkers on

Hoi Gijs en Astrid,

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en wat zagen jullie er mooi uit. Echt een mooi plaatje samen.
We wensen jullie heel veel plezier op jullie wereldreis, geniet er samen van en vooral veel mooie dingen gaan zien en beleven. We gaan jullie zeker volgen op deze site, erg leuk dat dat kan (zien wij tenminste ook iets van de wereld als jullie er foto's op zetten)

Groetjes John, Kim, Lynn en Luca Donkers