Raj

Trip End Sep 01, 2010

Flag of China  , Guangxi,
Wednesday, August 18, 2010

Od 3 dni spimy pod namiotem nad rzeka Lee, po drugiej stronie rzeki niz XingPing. Nie mam duzo czasu, ale tego nie da opisac sie w paru slowach - jest niesamowicie. Widoki sa wyjete jak z bajki. Dzisiaj z Obelem widzielismy weza pomykajacego z 15cm ryba w paszczy. Myslalem, ze takie widoki tylko w Animal Planet ;). Kazdego dnia jak tylko slonce wyrzuci nas z namiotu - po 6 rano, pedzimy do rzeki sie ochlodzic troche (woda ma okolo 30C). Po czym legamy na sloncu i opalamy sie caly dzien z przerwa na kolejne kompiele, sniadanie i obiad. Jutro probujemy stad wyjechac odrobine na poludnie i pozniej na zachod. Nie pamietam nazw miejscowosci - generalnie zaczynamy przebijac sie do Tajlandii. Od 22 mamy nocleg w Bangkoku - ten czas leci szybciej niz smialbym przypuszczac ;). Zaktualizujemy conieco jak bedzie okazja. W najwiekszym skrocie wszystko w porzadku, z mniejszymi (Ola) badz wiekszymi (ja) problemami zoladkowymi ;)). Po zjedzeniu oka, mozgu i innych wnetrznosci ryby z owej rzeki przewymiotowalem cala noc - Obel dal rade. Pozdrawiamy wszystkich!

Seniory Obel+ Gwozdzie on

Hamburg
Zazdroscimy wam wspanialych wrazen poza
kulinarnymi doznaniami.
Zyczymy wielu wspanialych przygód i ja lubie dzem. (Basia)
A O i G czekaja na was z utesknieniem.
Dzisiaj Bolo ma imieniny w Hamburgu.
BAJ BAJ!

Magda i Marcin - uczestnicy asiaexpediszyn part 1 on

pograzeniu w zalu ze nie pojechalismy z Wami dalej spedzamy dni patrzac w okno i czytajac blog... Powodzenia w koncówce wyprawy.
Trzymajcie sie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PS. splyw rzeka Lee musialbyc super!!