Paratiisista hipohipomeininkiin!

Trip Start Unknown

Flag of Indonesia  , Sumatra,
Saturday, August 14, 2010

Iltaa rakkaat hapannaamat!

Ensiksi pahoitteluni hieman kestäneestä päivittämisestä. Vikat päivät Tobajärvellä olivat hyvinkin surullisia koska ei tehnyt mieli yhtää lähteä pois. Onneksi reissu on niin avoin että sinne voi mennä takasinkin jos haluamme. Kuka tietää! Toba vie sydämen mennessään totaalisesti.

Toinen keikkamme Roys Pubissa oli menestys. Vielä parempi kun ensimmäinen, koska ei tarvinnut katella teknisiä ongelmia. Toinen hyvä puoli oli porukan suuri määrä, baari oli lähes täynnä kun kaksi suomalaista apinaa ja meidän Tuktuk vahvistus Nico hyppäs soittelemaan. Fiilis oli mahtava vaikka ei ihmiset suomenkielestä juuri mitää ymmärtäneetkään. Keikasta voin laittaa videokuvaa tänne kun saamme hyvälaatusen netin alle.

Sata uutta ihanaa ihmistä jäi Toballe taakse. Parhaimpina voin sanoo ehottomasti Anan, Fain ja koko Roysin porukan. Libertassa meinas meikäläiseltä päästä itku kun joutu hyvästelee koko mahtavan poppoon Harryn, Rickien, Junon ja Moonin. Libertan lasku melki kuukauden ajalta oli loppupeleis 2 500 000 paikallista rahaa/nassu. Se tekee sen about 230e, ei paha kuukauden syömisestä, asumisesta ja täydellisestä ylläpidosta! Ja täytyy laskea myös sillai että me asuttiin Libertan kalleimmassa mökissä, halvemmallakin siis pääsis! Toba on ykkönen sellaselle reissajalle joka haluu pysyä rahoissaan.

Botski otettiin jälleen kerran Parapatiin josta juppeina vedettiin jälleen kerran priva-autolla suoraa Medanii parin kusitauon säestyksellä. Toballa katoin netistä jotain hipohipo-hotellia meille yhdeksi yöksi. Nyt ollaan Medanissa tälläsessä ylitörkeen hienossa hotellissa, joka maksaa meiltä 30e/nassu/yö. Huomenaamulla karvaa vaille kymppi lennetää Kuala Lumpuriin Malesiaa ja sieltä samantien eteepäin Balille takasin Indonesiaan. Tää hotelli on vähä turhanki hieno meille. Vessanpöntössäkin on perkele automaattitoiminto joka pesee berberiholen kakkatoimituksen jälkeen, Sampsa ei tykänny tästä toiminnosta. Päivittelen lisää tekstiä ja kuvia hieman tuonnempana. Nyt täytyy lähtee seisovanpöydän ääreen kun sellane sisältyy huoneen hintaa!

Darkstar on

No nii. Tobaa jää aina ikävä..sille ei mahda mitään. Hemmetin hyvää
matkanjatkoa ja toi video oli just PRO.

Nyt o liput tilattu Aasian reissulla myös Burmaan :D