Woraksan National Park / Bukbawi hike

Trip End Aug 31, 2018

Flag of Korea Rep.  , North Chungcheong,
Sunday, June 12, 2011

A Woraksan Nemzeti Park (월악산 국립공원) Korea Chungcheongbuk-do tartományában fekszik, híres festői hegyeiről, erdőiről és vízeséseiről. Ma egy busznyi tettre kész koreai hegymászóval indultam a 772m magas Bukbawi hegy (북바위산) meghódítására. A befizetetett díj (25.000 KRW, indulás: 07:40 Euljiro4ga) nagyon korrekt ellátást tartalmazott: kimbap és 1 palack víz az induláshoz, aztán sorban jöttek a finomabbnál finomabb házi csemegék, kimcsi, rizs, hal, alga, szárított tintahal, gyümölcs, jutott bőven makkolli és soju is az azt kedvelőknek...Benne volt az utiköltség, jött velünk több profi túravezető és iszonyat jó hangulatban másztuk-ettük-pancsoltuk végig az egész napot! A legnagyobb móka az volt, mikor a hegyről majdnem leérve egy hegyi patak hideg vízében áztattuk a lábunkat, aztán belementünk combközépig egymást fröcsölni, végül belevetettük magunkat ruhástól a kis természetes úszómedencébe és egy jót úsztunk! Nem volt rossz ötlet váltóruhát vinni! :-))
_______________________

The Woraksan National Park (월악산 국립공원) is located in Chungcheongbuk-do county in Korea and is famous of its picturesque mountains, forests and waterfalls. Today I've joined a bus of "hard-core" Korean hikers to explore the 772m high Bukbawi mountain (북바위산). The excursion fee paid (25.000 KRW, tour leaving from Euljiro4ga at 07:40 a.m.) included plenty of services: kimbap and a bottle of water to start with, then loads of delicious home made food was distributed: kimchi, fish, rice, dried squid, fruit, plenty of maccolli and soju for everyone... The price also included the travel costs, professional guides in the group and an awesome atmosphere while hiking-eating-relaxing all day! The coolest thing was when finishing our hike and hitting the road back to the bus we've stopped at a mountain spring to soak our feet in the cold water, than went in till mid-thigh for some splash and finally ended up having a swim in the small natural pool in full hiking gear! :-)) It was not a bad idea to take clothes to change with me!